Reef89 Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 ihvertfall under tusen. Hadde heller kjøpt ny i isåfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet November 4, 2013 Forfatter Share Skrevet November 4, 2013 ihvertfall under tusen. Hadde heller kjøpt ny i isåfall. Enig Noen som kan fortelle meg en billig og grei måte og skifte alle bremsene på bilen? Skal på EU nå i desember og Jæger sa alle bremsene var slitt og burde taes for å bli godkjent.. Så er det noen verksted i Bergen som gjør det billig, eller kan man kjøpe bra bremser fra nettet og bytte selv? I så fall hvor? Er vel klosser og skiver.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 Noen som har erfaring her med Sonar SX-1 EVO dekkene? Snuser på en 19" Silver Track felgpakke fra GS der disse dekkene blir levert med.. Ser det er en hel del delte meninger om disse dekkene hehe., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Litt masete kanskje.. Men noen som har erfaring med å kjøpe fangere fra ebay? Har funnet denne, og synes den var ganske stilig, spesielt med tanke på lyseneEr dette bare noe tull som blir ødelagt etter 2 timer eller?http://www.ebay.com/itm/BMW-E46-4dr-3-Series-Front-Bumper-Fog-Hamman-Covers-/281163077671?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item4176a01827&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Det meste kommer stort sett fra samme sted uansett, så om du kjøper fra eBay eller GS Bildeler er somregel hipp som happ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Det meste kommer stort sett fra samme sted uansett, så om du kjøper fra eBay eller GS Bildeler er somregel hipp som happ. Hvis det er sånn får jeg bestille fra ebay, er jo mye billigere + jeg får med lysene og gitter.. Men er det forskjell på festene fra pre facelift og facelift? Jeg har jo facelift modellen, men fant ingen fangere på ebay som var på facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet November 14, 2013 Forfatter Share Skrevet November 14, 2013 Fant meg noen Rondell felger til en grei pris, lurte på om dere vet disse passer eller blir alt for breiBoltsirkel 5x120 Nav 72,5 - 74,1Framfelger: 8,5x18 ET13Bakfelger: 10x18 ET19Bolsirkelen og det vet jeg jo er riktig, men om de blir for brei..Vet noen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svima Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Blir feil innpress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet November 14, 2013 Forfatter Share Skrevet November 14, 2013 Blir feil innpress Ahh.. Var det jeg var redd for.. Da må jeg bare lete videre og se om jeg finner noe annet.. Rondell felger er jo bare så fett.. Noen som har noen tips til andre felger, eller har noe liggende de vil kvitte seg med? M3 fanger er forresten bestilt og på vei i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Rondellene passer de om du valser og kjører med litt dekkstrekk Masho reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet November 14, 2013 Forfatter Share Skrevet November 14, 2013 Rondellene passer de om du valser og kjører med litt dekkstrekk Ja, får finne noen som vil valse da Men vil det oppstå rust og slikt når man valser? Har hørt noe snakk om dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Om man vet hva man driver med og lakken er bra, er det ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet November 20, 2013 Forfatter Share Skrevet November 20, 2013 Er det harry med sånn spoilerleppe bak som gjør at man får utseende til CSL koffertlokk? Synes den var stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Ahh.. Var det jeg var redd for.. Da må jeg bare lete videre og se om jeg finner noe annet.. Rondell felger er jo bare så fett.. Noen som har noen tips til andre felger, eller har noe liggende de vil kvitte seg med? M3 fanger er forresten bestilt og på vei i posten åsn er det med toll på en sånn fanger ? og har du mottat den ? passformen bra? vurdere å bestille en selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 åsn er det med toll på en sånn fanger ? og har du mottat den ? passformen bra? vurdere å bestille en selv Er vel 25% moms + tollgebyr på noen hundrelapper som alt annet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå