Gå til innhold

Bmw E91 i hus :)

SAF
 Share

Anbefalte innlegg

Denne var grisetøff gitt! Hvordan er folien å holde ren? Blir den ripete eller kan den poleres osv?

Ville holdt den hvit jeg hvertfall, svart er så kjedelig farge etter min mening. Sånn den er nå så skiller den seg jo ut ifra mengden!

Liker ikke tusenmetringene og grøftlysa dine, men ellers er den helt topp ! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Folien er grei og holde ren egentlig.. Lett og vaske når den er foliert synes jeg, eneste er at folien blir litt fort grå i fargen, men det går det ann og gjøre noe med :)

Tror jeg skal beholde den hvit ja.. :) Foliere opp igjen front og bakfanger til sommeren så folie delen er strøken :)

Grøftelysa er borte nå.. Og tusenmetrene må jeg finne en løsning på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke plassert 1000-meterne nede i gitteret under skiltet slik som hos Mustangen? Behold bilen hvit og få en hvit kant på felgene, så er det bra! Dropp flere klistremerker :)

Hadde de nedi gitteret på e60'n jeg hadde..

Men var så trangt nedi der på denna m3 fangeren, men skal prøve litt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da er vinterfelgene på og alt som er kult tatt av.. Deprimerende men sånn er vinteren i Norge.....

post-63491-0-98769000-1383060984_thumb.j

Kjøpte 5 serie felger for å få inpresset som er litt mer kult på vinteren, får felgene litt lengre ut i hjulbuen :)

Planene gjennom vinteren er litt forskjellig.. Felgene skal sandblåses og få ny lakk, lurer på og dra av folien å kjøre svart bil med røde felger :) Stereo skal bygges osv..

Noe sånt?

post-63491-0-44471700-1383056447_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da var morroa slutt.. Blitt stoppa av politiet å fått time til teknisk kontroll..
Merkandene er soting sidevinduer foran, frontlykter, klistremerke i frontruta og senkesettet må i vognkort, har tuv godkjenniing..

I tillegg må det at bilen er foliert inn i vognkort..
Wish me good luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var morroa slutt.. Blitt stoppa av politiet å fått time til teknisk kontroll..

Merkandene er soting sidevinduer foran, frontlykter, klistremerke i frontruta og senkesettet må i vognkort, har tuv godkjenniing..

I tillegg må det at bilen er foliert inn i vognkort..

Wish me good luck!

Snodig, jeg har blitt stoppet med både sotede frontlykter, baklykter og skilt foran og bak. Kan hende de ikke så sotingen på lyktene foran ettersom det er mye vanskeligere å se kontrasten på svart bil? Men bak er det lett å se. Fikk bare beskjed om at jeg ble stoppet fordi jeg hadde fin bil og han lurte på om det var en M5, og at jeg burde høre med Statens Vegvesen om det var lov å sote skiltene, for hvis ikke kunne jeg risikere å bli stoppet av UP :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foliering i vognkortet? Det får dem da bare endre når du er inne på teknisk. Det er jo ikke noe du får gjort noe med før :P Har selv

vært inne til full teknisk med min forrige bil. Den var orginalt rød, lakert hvit. Jeg spurte tilogmed om de kunne endre det, men det

brydde de seg ikke om :P

Du var nok uheldig med dem som stoppa deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Har vært litt lite oppdatering her nå..
Men det har skjedd litt i det siste.. Turbo havari, knakk akslingen i turboen, denne er nå bytta, venter på noe mer deler så er bilen oppe å går igjen :)
Videre har jeg fått inn litt mer stereo, Rockford T1 i dobbel 12" bassworks kasse, T2500 forsterker å rockford 1 farad kondensator. Funker greit, spilte så jævli at et par dager etter montering ble det en tur på Ruteknekt å få limt opp igjen speilet i frontruta.

Videre skal folien av rett over nyttår, og bilen inn til lakkering for å få den dønn strøken! Vurderer m3 front, skjermer, panser, fanger osv.. Hva tror folket? Har lyst på noe som skiller seg ut nå som alt skal bli 100%.
Tror jeg beholder original fargen fremover nå som er saphire sort. Har en plan for utsende sommeren 2014! Men tar gjerne imot forslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...