SAF Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 Fint vinterføre her nå Ja, vet jeg blir hata når jeg legger ut det bilde her! Ekstralys på bmw er vel å grave ned sin egen grav her på forumet.. Men er hurtigkoblinger på alt, 100w xenon i de ytterste og 75W i midten, lyser no j****.. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Rødt på svart kan bli kult. Spesielt om du legger inn noen små røde detaljer utenom. Hvordan er ekstralysene festet? Ser for meg at de er skrudd i fangeren men det regner jeg med de ikke er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Rødt på svart kan bli kult. Spesielt om du legger inn noen små røde detaljer utenom. Hvordan er ekstralysene festet? Ser for meg at de er skrudd i fangeren men det regner jeg med de ikke er? De er festa med ekstralysskiltplate i original hullene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Skifta Turbo.. Men får ikke ladetrykk før 3500 omdreininger.. Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Jeg synes svart på hvitt er kjempetøft, og svart med røde felger er for mye. Men det er nå bare meg det da. Diagnose er tatt, antar jeg. Og det ble konkludert med defekt turbo, hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Får se hva jeg gjør.. Usikker sjøl! Veldig glad i den hvit fargen jeg har, men folien er veldig slitt.. Det som gjorde at det ble konkludert med turbo havari var så slakk i akslingen at bladene på vifta var slitt ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Liten stereo oppgradering, bygg av nautiluz Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Endelig e91 med riktig frontfanger, ikke den fæle smale (originale) Og såklart lekkert bygg som alltid av Nautiluz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Endelig e91 med riktig frontfanger, ikke den fæle smale (originale) Og såklart lekkert bygg som alltid av Nautiluz Takktakk Kjempefornøyd med bygget! Stilrent å fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Endelig e91 med riktig frontfanger, ikke den fæle smale (originale) Og såklart lekkert bygg som alltid av Nautiluz Takktakk Kjempefornøyd med bygget! Stilrent å fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Skal selge vinterfelgene mine, om noen er interessert.. 16" med gode Michelin x-ice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Du, hvor henter du konstantstrøm (12v) til ekstralysene? Ska koble til en Rigid SR-10 ledbar på min nå snart. Batteriet er jo bake så lite stoka på å strekke så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Henta ifra ledningene inn til starthjelp koblingene i motorrommet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Skjer ikke mye her for tiden.. Går bare å lengter etter sommer!Besilt supersport coilovers som kommer neste uke, så da blir det av med JOM tullet som jeg ikke er helt fornøyd med.Skal bygge om til 335 lock eksosFolien skal snart dras av, å bilen inn til litt lakkering for å få den helt strøken.. Zito felgene skal sandblåses og lakkeres mørk røde Videre er det stereo oppgradering som skal gjøres.. Planen er å få inn 3 1/4" høyttalere i dørene foran, et komponentsett fremst i dørene og to fulltone bak dørhåndtaket. Blir dette i fremdørene og bakdørene, sammen med tre nye 4 kanall forsterkere. Alt blir i power serien til rockford. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Fått montert glass og lys rundt forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå