SAF Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Har noen helt nye hakapelitta r2 225/45-17 tilsalgs om noen er interessert. Selges hbo 4500, aldri vært montert på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 Har tatt av gamle sommerdekkene idag og klargjort felgene for levering til pussing og lakkering. Fargen jeg har gått for er mørk rød, nesten vinrøde. Men usikker på valget både av farge og felger. Hva tror folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Har tatt av gamle sommerdekkene idag og klargjort felgene for levering til pussing og lakkering. Fargen jeg har gått for er mørk rød, nesten vinrøde. Men usikker på valget både av farge og felger. Hva tror folket? IMG_20140219_134002.jpg Fine felger, usikker på fargen. Dersom jeg skulle hatt røde felger, ville jeg absolutt ikke gått for vinrøde, men rosso corsa, altså "racing red" som er det man forbinder med Ferrari-fargen. Men det er nå bare min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 Fine felger, usikker på fargen. Dersom jeg skulle hatt røde felger, ville jeg absolutt ikke gått for vinrøde, men rosso corsa, altså "racing red" som er det man forbinder med Ferrari-fargen. Men det er nå bare min mening Enig der Tenker litt på å få de sånn. Bilen blir svart Ellers tenker jeg litt på sånn.. Blir litt knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Enig der Tenker litt på å få de sånn. Bilen blir svart IMG_80244104178280.jpeg Ellers tenker jeg litt på sånn.. Blir litt knall! 8490619602_683047e006_n.jpg Den rødfargen du viser til der tror jeg kan bli bra dersom du går for rødt. Du har ikke vurdert å få de i bronse da? Så et bilde her nettopp, det gjør seg på svart bil. Er noe jeg hadde vurdert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 Har faktisk vurdert bronse Men syns det blir litt kjedelig, er endel som har det virker det som.. Tror jeg går for den rød fargen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Ikkje gå for sånn lys rød (om det er det du har tenkt...?) grunnet det kan lett se litt små falmet ut.. Ville heller gått for litt mørkere rød gjerne børset effekt, det ser helt konge ut når hjulene spinner også! Men er selvsagt helt opp til deg mister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 Har prøvemontert litt for å finne ut av dekkbredde, spacer osv til somemren. Endte opp med 10mm spacer foran og 30 bak Dekkbredden blir 225/35-19 bak og 215/35-19 foran for å få et fint strekk. Monterte også nye supersport coilovers. Har levert felgene til lakkering i byn og er spent på resultatet! Videre skal mest sannsynlig bilen hel lakkeres i April Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Kjempe fin bil! følger med her Er det mye igjen på coiloverne på det siste bildet der? eller står det i bunn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Mars 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2014 Kjempe fin bil! følger med her Er det mye igjen på coiloverne på det siste bildet der? eller står det i bunn ? Takktakk Sto i bunn på bilde, var kun ved montering.. Skifta til supersport ifra oem, men justerte opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Blir 215,35-19 på 9" og 235/35-19 på 9,75" et pent strekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Henta felga fra lakkering idag.. Mørkere i virkeligheten enn på bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2014 Litt mer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Er ikke dette Zito-felger i 8.5 og 9.5"? Den dimmen du nevner kjørte thomas på sine og det var passelig strekk. SAF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Må følge med her. Blir gøy å se resultatet med felgene på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå