Ivrig86 Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 Det er arp bolter så er derfor de koster litt Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Okay Kosta 2000krHos Felgteknikk også så, å 10 dager levering så Er vel bare sånn det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Da har jeg funnet foliatec turkis sprayfolie Bestilt hos Hansen motorsport Blir spennende å se! Foliatech har di fleste farger i glossy også imotsetning Til plastidip! Pluss at di sier 2x400ml holder til 4 felger... Jeg brukte en plastidip boks pr senter når jeg spraya Felga på den hvite M3n jeg hadde så blir spennende å se... Burde ha noen Lag om Det Skal være lett å Fjerne engang i tiden ... Så litt skeptisk til at to Bokser holder men hvertfall mye lettere å Spraye 5 Eika enn mange flere Eiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Greit å kunne prøve det sånn, men du bør vel satse på lakk etterhvert? Det er tross alt ikke noe billigfelger dette her, så finish har alt å si. Et spørsmål: Skriver du på en tab eller mobil? Ser ofte at setningen din plutselig fortsetter på neste linje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Har trua på tiffany blue Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Greit å kunne prøve det sånn, men du bør vel satse på lakk etterhvert? Det er tross alt ikke noe billigfelger dette her, så finish har alt å si. Et spørsmål: Skriver du på en tab eller mobil? Ser ofte at setningen din plutselig fortsetter på neste linje Tja får se... Finishen på sprayfolie skalEgentlig ikke bli Voldsomt mye Dårligere enn lakk. Tiffany blue er vel uansett en 1 sjikts "base" farge uten klarlakk? Å denne foliatec sprayen skal være "glossy" så blir spennende å se. Viktig å ha boksen i Varmt vann først å Riste godt Skriver fra iphone... å Forbanna irriterende at den Hopper nedover ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Du får ta en del bilder når du har spraya de, kunne tenkt meg å prøve det selv Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Okei. Jeg har aldri prøvd noen av de sprayfoliene, men jeg er litt spent på holdbarheten. Spesielt på felger og at man ikke kan bruke avfetting på det (hvertfall på plastidip). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Plastidip er boss imo, spent på den folietech greia:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Polietech tåler visst petroleumsbaserte vaskemidler, så skal tåle avfetting osv tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Polietech tåler visst petroleumsbaserte vaskemidler, så skal tåle avfetting osv tror jeg? Di har hvertfall egen felgrens lagd til produktet Å jeg hadde aldri problemer med vask på M3n. Kjører mann en uke uten å Vaske hjula Så Kanskje men bilene mine rekker ikke bli særlig møkkete før di vaskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Du får ta en del bilder når du har spraya de, kunne tenkt meg å prøve det selv Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Jepp kommer nok bilder til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Lakka senterne til 5 eika rondell 0072 med hvit foliatech, brukte 2 bokser og synes det ble for tynt, hadde heller brukt 1 boks per felg for å få jevn tykkelse ut til kantene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Lakka senterne til 5 eika rondell 0072 med hvit foliatech, brukte 2 bokser og synes det ble for tynt, hadde heller brukt 1 boks per felg for å få jevn tykkelse ut til kantene Ja jeg tar to senter først å ser hvor mye det blir igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Nytt gitter til frontfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 Imorgen kommer sprayfolien Ettersom jeg går arbeidsledig nå og kjeeeeeder meg voldsomt om dagen tenkte jeg starte forsiktig på luftunderstellet imorgen kanskje... Bilen står shinet i garasjen å blir sjeldent brukt så. Planen imorgen er hvertfall å snu den så rompa står innerst også sette den på bukker og ta av hjula så får vi se om jeg gjør noe mere imorgen... Sett endel på YouTube å ser ut som en drittjobb å bytte dempere... Kun byttet på e46 å litt sånt å det er jo ingenting iforhold Fanqua og Frode, eventuelt andre som har montert luft... Er det noe spess man skal passe på? Så hvertfall du var litt uheldig med en Belg som sprakk Frode. Slangene fra demperene forran feks, ser di fleste på nett legger di under sammen bremserøra osv?? Gjerne kjøpe en sånn svart fuglene plastbeskyttelse til å ha utenpå slangene... Har dere vannoppsamler på deres system? Gleder meg voldsomt til å se hvordan dette blir!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå