Ivrig86 Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Skal jeg høre med nevøen min om hans bil? Tipper han vil ha rundt 70-80k. Det er en 2002 mod 520d sedan. Scharwz II med Sort sportskinn. Tja skader ikke å høre... M utvendig? Manuell? Km stand? Facelift lamper forran å bak? Er BMWE39Turbo sin som står øverst på lista... den har felga å alt jeg skal ha, å fin pris så skal mye til å overgå den. Da må prisen være lavere isåfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Skal jeg høre med nevøen min om hans bil? Tipper han vil ha rundt 70-80k. Det er en 2002 mod 520d sedan. Scharwz II med Sort sportskinn. Tja skader ikke å høre... M utvendig? Manuell? Km stand? Facelift lamper forran å bak? Er BMWE39Turbo sin som står øverst på lista... den har felga å alt jeg skal ha, å fin pris så skal mye til å overgå den. Da må prisen være lavere isåfall. Garantert manuell, da 520d aldri ble levert som automat, og 2002 er facelift så neppe noe annet enn facelift lamper på den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Skal jeg høre med nevøen min om hans bil? Tipper han vil ha rundt 70-80k. Det er en 2002 mod 520d sedan. Scharwz II med Sort sportskinn. Tja skader ikke å høre... M utvendig? Manuell? Km stand? Facelift lamper forran å bak? Er BMWE39Turbo sin som står øverst på lista... den har felga å alt jeg skal ha, å fin pris så skal mye til å overgå den. Da må prisen være lavere isåfall. Garantert manuell, da 520d aldri ble levert som automat, og 2002 er facelift så neppe noe annet enn facelift lamper på den heller Ble di ikke? Mener jeg har sett endel med automat men kanskje feil Da høres den jo lovende ut, med mindre den har gått "for langt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Garantert manuell, da 520d aldri ble levert som automat, og 2002 er facelift så neppe noe annet enn facelift lamper på den heller Ble di ikke? Mener jeg har sett endel med automat men kanskje feil Da høres den jo lovende ut, med mindre den har gått "for langt" Da har du nok sett 525da(t) eller E60 520d, for E39 520d (produsert fra 2000 til 2003) kom aldri med automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Men du, en ting her. Hvis du skal få bilen lav uten å tucke hjulene kan du ikke gå for 19". 18" blir mye bedre om du ska legge den nedpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Den har ikke M utvending, men det kan jo jeg ordne til en fin-fin pris om det blir handel:p Den har vel gått ca 200.000, men skal sjekke. Jeg kjenner han som kjøpte bilen ny på Brages i Ålesund, og den har hatt totalt tre eiere inkludert nevøen min. Veldig fin historikk på denne - nylig byttet turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Den har ikke M utvending, men det kan jo jeg ordne til en fin-fin pris om det blir handel:p Den har vel gått ca 200.000, men skal sjekke. Jeg kjenner han som kjøpte bilen ny på Brages i Ålesund, og den har hatt totalt tre eiere inkludert nevøen min. Veldig fin historikk på denne - nylig byttet turbo. Skaff no bilder å info Kristian.stenholen@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Men du, en ting her. Hvis du skal få bilen lav uten å tucke hjulene kan du ikke gå for 19". 18" blir mye bedre om du ska legge den nedpå.. TjAee, men 18" ser for lite ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 18 kler e39 meget bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 18" er perfekt på E39. Meen, 19" er ennå bedre! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 får man ikke luft til M5? siden du selger den og kjøper deg e39 diesel isteden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 18" er definitivt peneste på lav e39. Ferdig arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Jeg ruller på 18, 19 har aldri vært til vurdering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Jeg har 19" med dype kanter. Dq blir 18" for små. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Jeg har 19" med dype kanter. Dq blir 18" for små.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Ikke enig, har aldri ansett Rondell D58 som "for små" selv med relativt dype kanter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå