Skulebollen Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Må få skjikkelige bilder av bilen utendørs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Ja må nok lufte den en dag så da blir det bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Frister med luft selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Skal ut å Lufte den imorgen faktisk Skal til en kamerat på Autostrada å ha den på 4 søyler å løsne foringene inne i enden av di staga som har vært av å stramme di til i kjørehøyde også forhåpentligvis programere om lysa til us style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Det kom frem et smil når jeg så bildene. Venter i spenning på helhetsbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Ble sykt fet! Gleder meg til å se den live Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Liker kommentarene Skal nok få tatt noen bedre bilder Idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Ser rått ut! Fargen på felgene passer perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Ble bra Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 4 hjulskontroll på gang Turen til autostrada sport gikk topp! Bilen er relativt stiv! Vi prøvde å sette lysa til us mode med autologic men fant ikke noe sted der vi kunne gjøre det... Noen som vet hvordan man Gjør det? Å om det går på Denne i heletatt? Er 2002 modell med Xenon osv originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Bmw scanner funker:) Er gjort på 2 min.. Sikkert noen i ditt område som kan kode det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Funker med bmw scanner ja. Har gjort det på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Ja vi brukte en autologic til kun BMW. Han skulle ringe autologic imorgen å høre ble ingen bilder Idag men tar imorgen om det er bra vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Se her ja, like greit du lakka dem i fargen. Gleder meg til helhets bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Har jaggu snødd lnatt og snør fortsatt... Så blir ikke noe Bilder ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå