Ivrig86 Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 Var ikke det billig ?Jo det er helt jævlig billig! 15 stk som har lagret annonsen nå å fortsatt ikke eeeeeen eneste en som har vært å sett på bilen! Neste Cab koster 349! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Da var RX7 godkjent på Veivesenet og registrert Legger ved link til rx7 annonsen http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=50752824&ref=ads&myad=50752824&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Skjønner du ikke vil ha joyriders men jeg hadde aldri kjøpt bil uten å ha fått prøvd den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Nei men folk kommer å prøve biler uten å i heletatt ha kjørt høyreratt Var en tulling engang som skulle kjøpe en s14a av meg... Hadde aldri kjørt sprek eller høyrerattet bil... Ja da er det første han gjør å spinne ut 3 gir, ligge midt i veien over en bakketopp, få panikk og kontra når det kom bil i møte, ned i grøfta å opp på fortauet... Å såååååå nærme en fjellvegg... Så ja jeg kjører til penger er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Bilen vurderes solgt mot rett pris M3n og RX7n er ikke Så lettsolgt, å ikke plass til 3 biler i Vinter... Så vurderer selge denne Pm eller 92471575 ved innteresse. Pris 149000,- Eventuelt noe billigere med kun vinterhjul! Denne er LANGT IFRA likt mye annet Ræl av E39 Som ligger tilsalgs! Freakshow, adne95 og Julianv reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Vurdeeereerer nå å selge denne føre vinteren om jeg får det jeg vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51556063&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 21, 2014 Share Skrevet September 21, 2014 Vært noen innteriserte på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 21, 2014 Forfatter Share Skrevet September 21, 2014 Vært noen innteriserte på bilen? Rå bil:)Ja skal å se på en bil i bytte til helga kanskje. Også ringte det en igår fra Trondheim som var innteresert. Han skulle sjekke fly å litt sånt så får se iløpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 21, 2014 Forfatter Share Skrevet September 21, 2014 Satt ned til 140 nå! Har et par nye bil på hånda som jeg regner med blir solgt raskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 Har hatt lyst på E60 M5 en stund... men ikke hatt nok kronestykker til en sånn, men nå er tiden inne!! Må benytte muligheten før man skal få kjøpt seg hus/leilighet etterhvert! Var å så på to stk i Oslo idag... Å funnet ut at jeg mest sannsynlig skal hente en selv isteden Sååååå på torsdag blir det mest sannsynlig et hakk opp på M lista bilder og info kommer om alt går etter planen Ingen her som vil overta dette smykke av en E39? Ved lynrask handel blir vi sikkert enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Du selger biler fordi du ikke har plass i vinter men henter deg enda flere biler likevel? Jeg liker tankegangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 30, 2014 Forfatter Share Skrevet September 30, 2014 Du selger biler fordi du ikke har plass i vinter men henter deg enda flere biler likevel? Jeg liker tankegangen Har solgt rx7 så plass til en ny hehe å får man bra kjøp så Må man kjøpe wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Riktig innstilling Har man muligheten så tar man den. Det gjorde jeg da jeg kjøpte Z4en. Gikk for hva jeg hadde lyst på og ikke hva som var praktisk eller om den var lettsolgt. Gjorde visst samme greia for halvannen uke siden også Så jeg eier to "upraktiske" biler som sikkert ikke er lette å selge. Men jeg kjøpte det jeg hadde lyst på, så da driter man i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 30, 2014 Forfatter Share Skrevet September 30, 2014 Riktig innstilling Har man muligheten så tar man den. Det gjorde jeg da jeg kjøpte Z4en. Gikk for hva jeg hadde lyst på og ikke hva som var praktisk eller om den var lettsolgt. Gjorde visst samme greia for halvannen uke siden også Så jeg eier to "upraktiske" biler som sikkert ikke er lette å selge. Men jeg kjøpte det jeg hadde lyst på, så da driter man i det Hehe jepp! Sto mellom banebil/rødskilt bil eller noe ordentlig gromt som er for dyrt til at man kan ha det ved siden av leilighet/hus den første tiden. Å funnet en fin m5 med fin km så. Men noen som kan sjekke alternativ beregning for meg? Utfra det jeg har sjekket så lønner det seg IKKE!!! Hehe regga første gang 28.07.2005 og gått 62000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå