Gå til innhold

Ivrig's Airforce suspension E39 :) Solgt!

Ivrig86
 Share

Anbefalte innlegg

Nei men folk kommer å prøve biler uten å i heletatt ha kjørt høyreratt :P Var en tulling engang som skulle kjøpe en s14a av meg... Hadde aldri kjørt sprek eller høyrerattet bil... Ja da er det første han gjør å spinne ut 3 gir, ligge midt i veien over en bakketopp, få panikk og kontra når det kom bil i møte, ned i grøfta å opp på fortauet... Å såååååå nærme en fjellvegg... Så ja jeg kjører til penger er på plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen vurderes solgt mot rett pris :)

M3n og RX7n er ikke

Så lettsolgt, å ikke plass til 3 biler i

Vinter... Så vurderer selge denne :(

Pm eller 92471575 ved innteresse.

Pris 149000,-

Eventuelt noe billigere med kun vinterhjul!

Denne er LANGT IFRA likt mye annet

Ræl av E39 Som ligger tilsalgs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vært noen innteriserte på bilen?:) Rå bil:)

Ja skal å se på en bil i bytte til helga kanskje. Også ringte det en igår fra Trondheim som var innteresert. Han skulle sjekke fly å litt sånt så får se iløpet av uka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har hatt lyst på E60 M5 en stund... men ikke hatt nok kronestykker til en sånn, men nå er tiden inne!! Må benytte muligheten før man skal få kjøpt seg hus/leilighet etterhvert! Var å så på to stk i Oslo idag... Å funnet ut at jeg mest sannsynlig skal hente en selv isteden :) Sååååå på torsdag blir det mest sannsynlig et hakk opp på M lista :D bilder og info kommer om alt går etter planen :)

Ingen her som vil overta dette smykke av en E39? :)

Ved lynrask handel blir vi sikkert enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig innstilling :) Har man muligheten så tar man den. Det gjorde jeg da jeg kjøpte Z4en. Gikk for hva jeg hadde lyst på og ikke hva som var praktisk eller om den var lettsolgt. 

Gjorde visst samme greia for halvannen uke siden også :P Så jeg eier to "upraktiske" biler som sikkert ikke er lette å selge. Men jeg kjøpte det jeg hadde lyst på, så da driter man i det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig innstilling :) Har man muligheten så tar man den. Det gjorde jeg da jeg kjøpte Z4en. Gikk for hva jeg hadde lyst på og ikke hva som var praktisk eller om den var lettsolgt.

Gjorde visst samme greia for halvannen uke siden også :P Så jeg eier to "upraktiske" biler som sikkert ikke er lette å selge. Men jeg kjøpte det jeg hadde lyst på, så da driter man i det ;)

Hehe jepp! Sto mellom banebil/rødskilt bil eller noe ordentlig gromt som er for dyrt til at man kan ha det ved siden av leilighet/hus den første tiden. Å funnet en fin m5 med fin km så. Men noen som kan sjekke alternativ beregning for meg? Utfra det jeg har sjekket så lønner det seg IKKE!!! Hehe regga første gang 28.07.2005 og gått 62000km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...