fuel2go Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Heisann! Tenkte bare og vise fram en Stance video jeg har lagd for en venn, første gangen jeg har gjort dette. Kom gjerne med en tilbakemelding på hva du syntes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Kult! Skulle lært meg det der Ser utrolig gøy ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Godt redigert video, men må si bilen trenger å slippes en god del lengre ned før dette kan kalles stance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Takktakk! Ja, det kan godt hende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Kul video, selv om jeg syns det var litt mye "effekter" i perioder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Kul video, selv om jeg syns det var litt mye "effekter" i perioder. hehe! Var egt litt meningen at det skulle være litt effekter:) Men er vell smak og behag hvor mye man liker! Takk for tilbakemelding ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil^^ Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Fin bil men tror du har en T for mye i DAT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Jasså, du filmer i Elverum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 haha, stemmer det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Denne bilen bor ikke her, gjør den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Godt redigert video, men må si bilen trenger å slippes en god del lengre ned før dette kan kalles stance Bedre stance på denne enn på 50% av det som er på stanceworks vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Denne bilen bor ikke her, gjør den? Kommer opprinlig fra Trysil. Men har bodd her i noen måneder nå, og den blir en stund framover også regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Godt redigert video, men må si bilen trenger å slippes en god del lengre ned før dette kan kalles stance Bedre stance på denne enn på 50% av det som er på stanceworks vertfall Vel, Stance er jo ikke BARE høyden på bilen, men også fitment og utførelsen, en bil trenger ikke å ha 4mm bakkeklaring for og ha stance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Fysj, som jeg hater det tåpelige "fitment" ordet.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick92 Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Jeg er allefall rimelig fornøyd med filmen! Ja bilen skal lengre ned, må bare valses lit bak først, Skal gjøres litt av vært videre med bilen også! Kommer en prosjekt tråd om den snart ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå