hermanoo90 Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Skal ikke ha villmannskjøring nei, her kjører vi pent, og hvis vi ender opp på e30meet2014 for eksempel, så får vi herjet ifra oss på banen der, for de som ønsker det. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Jeg kunne ha blitt med på en slik tur hvor hovedpoenget var å nyte naturen, fellesskapet og ha det koselig. Det er akkurat det det er =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Dette hørest ut som noe jeg vil bli med på ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Hadde vert mega om dette går Sålenge dette ikke kræsjer med GS treffet neste år, så er det bare og skrive meg opp! Har sikkert enda en som lett er med på dette. Stawky BMW E46 330Ci (Stavanger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackmamba74 Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Eg er med, hadde vært kanon kult, nett ferdig med e30'en min og får ikkje brukt cabben nokke serligt dette året. Bergen. Bmw e30 "328i" Cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Narvik. BMW E30 325ix eller BMW E34 525TDS Touring Raptor91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Harstad. E38 740. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Jeg er med Hvilken bil og hvor holder du til =)? Eller kommer du tilbake med biltype senere? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Kult, hadde vært gøy å være med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 blir gjerne til å kjøre så veldig sakte når det er sånn type roadtrip ! 5 under i stede for 5 over! men hadde nå vært kult om vi kjørte effektivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Sendt deg en melding mister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Tommel opp for en genial ide! Blir muligens med, ifra Trondheim. Aner ennå ikke med hvilken biltype, tar det opp senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Jeg lurer på om det ville ha vært lurt å fått seg med et eventbyrå på dette. Dette er folk som har erfaring med å arrangere forskjellige type arrangement. De jobber med dette på heltid. Det må tilrettelegges med både overnatting, "party", registrert start/stopp osv. Da kunne det kanskje vært greit å ha ett eventbyrå med på laget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Trenger vi å gjøre det så komplisert da? Har ingen erfaringer med eventbyråer, men er da ikke noe vi kan ordne selv? Når vi kommer opp med en reiserute så tar vi telefoner til de stedene vi skal overnatte og ordner god pris og plass til alle, samt at vi kommer til å undersøke og researche godt, og høre med bimmersfolka som bor ved de stedene vi skal sove, om hva de anbefaler ++ . Tror detta går greit med litt arbeid bare =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå