Gå til innhold

Gumball/Modball - Norway edition 2014 - Kjørerute S.8


hermanoo90
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe ja, men vi må også tenke på de i Nord, vi kan liksom ikke bare avslutte der, da får ikke de roadtrip :P? hehe , med mindre de joiner ned når folk skal hjem igjen til sør og ender opp på e30meet f. eks, nei vi får komme med rutealternativer også får vi stemme på det, men først må vi ha alle datoer og slikt på plass før vi kommer tilbake med det senere =)! Oppdatert 1. posten nå, over 20 påmeldte på under 24 timer!!!!

Nei, men hvis de møter opp lengre sør, så får de det, akkurat som om jeg må jo komme meg hjem igjen etter Hammerfest...

Det er heilt sant, noen må offre å kjøre litt for å få dette til. Du kan jo f.eks se på modball som det va startoppstilling i London viss eg kje tar heilt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tips:

http://www.visitmr.com/index.php?page_id=3719

(Denne har jeg selv hatt lyst til å oppleve kjempelenge - Dubai-planen kverka turidéen for denne gangen, men dere kan jo se om det er interessant!)

Bimmers on Tour 2014? Morsomt initiativ!

Villmannskjøring langs offentlig vei må selvfølgelig utgå. Her må vi bare være voksne og holde gassfoten under kontroll. Det er sikkert også greit å for eksempel sette opp en frontbil alle forplikter å holde seg bak. Å svinge innom en bane i ett eller annet format er nok ikke dumt :-)

Ser allerede for meg kortesjen av Bimmers. Det vil bli episk, og det er ikke lite moro man kunne ha funnet på i en slik sammenheng.

Folk pleier å oppføre seg bedre enn man tror på BMW-kolonner :) Har vært med på endel BMW-treff på østlandet til nå, og så langt har de fleste holdt en fin og rolig tempo fra A - B. Er noen som strekker seg på bena av og til, men som regel er det bare å rulle ned vinduene og høre diverse rekkeseksere og V8ere i god driv og nyte det ^^,

Om jeg blir med så kommer jeg til å dø av misunnelse av de som har M-maskiner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for å ende opp på E30MEET 2014!!! :D hadde vært helt vilt om Bimmers on tour hadde dukket opp dær alle sammen med Bimmers on tour klistermerke i ruta eller noe sånt:)

Oh Yeah!!

Da må jeg jeg jo ha med banebilen på slep, og jeg er nok ikke den eneste :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...