RS4 Skrevet Juli 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2015 Bilen er nå solgt Sent from my SM-P900 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Kondolerer. Hvor havnet den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Juli 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2015 Usikker, mener det var Møre og Romsdal? Drømmebil som har solgt og styrt med bilen, jeg er på ferie i Spania. Det har vært mange(4 seriøse) kjøper men alle med innbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Ok. Får satse på du kommer sterkt tilbake når du blir lei av batteribilen. tobiasw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 (endret) Godt at jeg faktisk hadde riktig "inside"-informasjon om at bilen var solgt da Endret Juli 25, 2015 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Juli 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2015 Ok. Får satse på du kommer sterkt tilbake når du blir lei av batteribilen. Takker, skal ikke se vekk ifra det liker godt M5 da, kanskje nyere neste gang awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Juli 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2015 Godt at jeg faktisk hadde riktig "inside"-informasjon om at bilen var solgt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå