LC 200 V8 Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Har søkt på forumet men er det noen som har en enkel måte å søke opp hvilke utstyrskoder man har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html / viewtopic.php?f=9&t=157483 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hugin Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Fikk man kode 842 Cold Climate Version kun på biler til Norge og Sverige? E39 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnBMW Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Kode 842 står for "Cold Climate Version" altså kald klima pakke. Dette innebærer større batteri, større dynamo, lyktespylere osv. Dette er standard på biler som er solgt nye i Norge. I andre land, f.eks Tyskland fikk du og får dette som tilleggsutstyr, men det heter ikke Cold Climate Version, der er det andre koder for batteri etc. Det er altså ikke mulig å kjøpe ren kode 842 bortsett fra Norge. Denne koden er forbeholdt biler solgt ny i Norge. og leveres derfor kun med disse bilene. Men det er dermed ikke sagt at du ikke får disse kald klima pakkene i andre land, det er selvfølgelig mulig, men ikke som kode 42, de bilene som er solgt ny i Norge er det enste som får denne koden. Biler fra andre land har da forskjellige koder for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Juni 11, 2016 Share Skrevet Juni 11, 2016 Noe nytt her? Ingen av linkene som er nevnt funker hos meg :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waterhouse Skrevet Juni 11, 2016 Share Skrevet Juni 11, 2016 http://bimmer.work/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 11, 2016 Share Skrevet Juni 11, 2016 6 minutter siden, Waterhouse skrev: http://bimmer.work/ Virker denne nå? Kom opp at feil oppstod da jeg prøvde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waterhouse Skrevet Juni 11, 2016 Share Skrevet Juni 11, 2016 (endret) 3 minutes ago, E.H.D said: Virker denne nå? Kom opp at feil oppstod da jeg prøvde. Det har du jammer rett i. Jeg brukte den tidligere denne uka uten problemer, men når jeg prøver nå så får jeg samme beskjed som deg. Har testet i Chrome (med og uten Ghostery aktivert), og i Edge. Samme resultat uansett. Endret Juni 11, 2016 av Waterhouse skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Juni 11, 2016 Share Skrevet Juni 11, 2016 Da er vi flere.... Håper det er midlertidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 11, 2016 Share Skrevet Juni 11, 2016 Siggen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå