Makky123 Skrevet September 18, 2013 Skrevet September 18, 2013 Hei, Hva er forventet holdbarhet på xenon pærer? Den ene pæra endrer farge etter noen sekunder, så regner med den er på vei til å ryke. Bilen er en 07 modell, så kanskje litt optimistisk å regne med den holder lenger enn 5 år? (1. reg. i 08) Noen som vet hav BMW vil ta for å bytte pære på en 07 Z4? Burde man bytte begge sider, eller holder det å bytte kun den ene?
Otis Skrevet September 18, 2013 Skrevet September 18, 2013 Xenon pærer holder vel stort sett i 2000-3000 timer. Skal du ha nye pærer så kjøper du fra utlandet, stort sett er det billigst derifra. Feks ebay. Kjøp ihvertfall kvalitets pærer slik som Osram eller Phillips ikke noe annet jalla. Det er blitt såpass rimelig nå. Hva BMW skal ha vet jeg ikke, men jeg vet de tar dobbel pris bare for pæra, om de tar mer i arbeidspenger vet jeg ikke.
Alpejohn Skrevet September 18, 2013 Skrevet September 18, 2013 Vær forskiktig med og kjøpe på ebay, ebay er oversvømt med kopi osram/philips pærer. Da er det bedre og kjøpe orginal fra typisk led/xenonkit selgere. Ville ikke kjøpt uorginale da disse kan ødelegge reflektor osv. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå