Hpi Skrevet September 23, 2013 Skrevet September 23, 2013 Ja ble ikke helt klok på hva det egentlig kostet men han tok $4100 for overhaling så det er vel sikkert noe dyrere å få den forsterka og i tillegg så er det vel frakt og moms. Uansett så er det sikkert ikke så hokus pokus at det ikke kan gjøres av et automatkasseverksted i Norge. Du får holde oss oppdatert i tråden her om fremdriften.
bmw520 Skrevet September 23, 2013 Forfatter Skrevet September 23, 2013 for den prisen, så hadde d blitt ombygging til manuell her i gården ja blir oppdatert etter hvert som d går fremover. Akkurat nå blir d en liten pause til den andre bilen går igjen
bmw520 Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Skrevet Mars 2, 2014 Og da gikk dette prosjektet totalt til HELVETE faen..... fatter ikke at man skal ha sånn uflaks. lagt en del penger i denne nå, og alt har gått opp røyk
bmw520 Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Skrevet Mars 2, 2014 Helt utrolig dette. må bare få si at jeg har vært og er meget trist denne helgen Slik jeg skjønner d, så gikk d en oljeslange/rør, og at d da spruta ut olje. veldig sikker på at d var noe slikt som skjedde. drog på ut fra rundkjøringen, og etter 30-40m så hørte jeg et rør eller slange gikk, mistet all kraft og kjørte inn på plassen på Dombås. kjørte på enden av den, og så da at d kom røyk fra bilen, stoppet opp og hadde opp døra, da kom det flammer ut fra v-framhjul, ble hektisk evakuering av meg selv og passasjerer. var ingenting å gjøre, bilen brant opp på 10-15min
stig. Skrevet Mars 3, 2014 Skrevet Mars 3, 2014 det er kjedelig, håper ting ordner seg med forsikring osv.
bmw520 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Skrevet Mars 4, 2014 går nok i orden med den, men om jeg får igjen så mye som jeg burde for å få tak i en tilsvarende bil, er noe annet
bmw520 Skrevet April 4, 2014 Forfatter Skrevet April 4, 2014 Fikk igjen bra for bilen. meget fornøyd økonomisk iværtfall. d ble en 02 525D M-Sport
bmw520 Skrevet April 4, 2014 Forfatter Skrevet April 4, 2014 Sånn ser den ut. Ikke fått tatt noen fine bilder ennå
Evopower Skrevet April 4, 2014 Skrevet April 4, 2014 Synd med den gamle bilen, men gratulerer med den nye! Flotte biler de siste årgangene av E39 med mSport. Likte den best uten øyelokk men det er jo din sak. Hva er planene framover med denne? Har vel 163hk originalt disse? Prøvde en 01 525da en gang og den imponerte meg ikke. Kjørte en 01 E38 730d og de to motorene var som natt og dag i effekt, selv om 7`eren er tyngre. Litt underlig, siden det jo er samme motor i bunn å grunn.....
bmw520 Skrevet April 4, 2014 Forfatter Skrevet April 4, 2014 Tja, liker øyelokk jeg da skal også få på nedre lippe, og få litt mørkere toning på hoved og tåkelysa. ellers så er dem omprogrammert med ca 225hk. planen er å bytte motoren på denne også. hadde 530D i den gamle, og planene er samme her, for å dra den ut skikkelig med hjelp TRF-Racing At en ikke gikk bra er rart, de går da greit disse. men d er noe forskjell på 163 og 193hk da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå