700hp Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Nå fikk eg tak i le mans blå 530d kjempe bil. her kommer det noen bilder noen som har forslag til felger ?? EDITION SPORT / M SPORT NAVI PROFF HEAD UP DISPLAY PANORAMA GLASSTAK COMFORT ACCESS KEYLESS GO HIFI XENON ADAPTIVE SOFT CLOSE AUTOMATISK BAKLUKEBETJENING KOMFORTSETER MED MEMORY HELSKINN I SORT DAKOTA LYSPAKKE LANE DEPATURE WARNING AUTOMATISK AVBLENDBARE SPEIL CRUISE CONTRO MED BREMSEFUNSKJON Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Gratulerer med pen bil! E61 ser sykt bra ut i den fargen Jeg syns Sternspeiche 128 (tror det er det de heter) ser sykt bra ut på en senka E61. Noen kan kanskje syns det er litt for originalt, men jeg syns det er pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Grom bil! Sikkert ikke lett å finne i denne fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 gratulerer med flott bil, nydelig farge også! hvilken årsmodell er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Gratulerer med fin bil:-) Farlig lik min;-) viewtopic.php?f=6&t=263897 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
700hp Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 takk for det kjempe bil det og drit fin farge. bilen er 2009 mod soting på onsdag chiping er gjort allerede og så understells behandling neste mnd. skifte nyrer til karbon og sette på catkiller i karbon. Trenger virklig tips på kas felger jeg skal kjøpe, tenker meg 20¨ ikke mindre. ka e det best senkesett uten å ødlegge kjørekomfor kjempe vist dere har sånn ca pris også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Pen bil. Har du hatt den lenge? Mener jeg traff på en lik på Karmsundsbroen for en liten stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
700hp Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 kjøpt 14 sep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Da var det nok en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Gratulerer med meget fin vogn med riktig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå