stig. Skrevet September 24, 2013 Skrevet September 24, 2013 innsuget på e39`n i huset her har faen meg sprekt,så da må jeg bytte innsug,så tenkte jeg skulle kjøpe blendelokk å fjerne swirlflap når jeg først dreiv på. men det jeg egentlig lurer på,er det noe spesielt man må tenke på ved mont av blendelokk? som f,eks vakumklokka til staget som dreier "flapsa" ? kan man få feilkoder osv?, er det lurest å bare fjerne hele klokka med stag ? snakk om en 2001 mod takker så me for evnt svar
Otis Skrevet September 27, 2013 Skrevet September 27, 2013 Kommer du til i motoren å dra av vakumslangen til styring av spjeld da? Slik at du kan teste?
Alpejohn Skrevet September 27, 2013 Skrevet September 27, 2013 Jeg fjerna på min for en måneds tid siden. Jeg fjerna staget og lot vacumklokka være tilkoblet så bilen tror alt er der fortsatt.Ikke fått noe feilkoder.
1802tii Skrevet September 27, 2013 Skrevet September 27, 2013 Trenger ikke blindlokk. Ta vekk spjeldene, jeng opp hullet til 6mm og sett inn skrue. Ta vekk alt utenom den el ventilen som styrer vakuum on/off og la den forsatt stå ikoblet. Blind vakuumslangen. Hey! Jeg skriver koke bok
stig. Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2013 takker så mye for svar,da er det bare å hive eg på nett å få tak i et innsug til e39 525d er vel samme som på 530d ? er det ikke?
Alpejohn Skrevet Oktober 2, 2013 Skrevet Oktober 2, 2013 Sjekk realoem.com, så finner du nok ut om dem har samme delenr. Går and å gjenge ja, men jeg kjøpte ferdig plater fra trf. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
Joachim_M5 Skrevet Oktober 2, 2013 Skrevet Oktober 2, 2013 Som nevnt, bare tull å kjøpe lokk, har gjort dette på tre biler nå. Bruker 6mm karosseriskruer som skrus med stjernetrekker. Har hatt på litt rutelim under hodet, men det er faktisk ikke nødvendig. Skruene passer perfekt og man kan dra dem til hardt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå