Gå til innhold

Ny look på bimmers, jeg hater det !!!!!!!!

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Hva f har dere gjort nå da ??    Sikkert kosta masse kr og jobb å gjøre dette til et virrvarr og finne frem i.

Ser ut som ei 14 side og altfor lik bilforumet. 

Ja, jeg sitter å er grinette på hvordan dere gjør med et så mye brukt forum.  :(:( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper noen endrer på bilde opplastinga, ingen av bildelinkene mine fra E46Fanatics virker fordi det har ugyldig filendelse... Da E46Fanatics har hatt Album så lenge jeg har vert der så har jeg brukt Album der og bare [ img] [/img ] her på forumet. Firster ikke veldig og laste opp alle på nytt her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt uvant i starten, men har brukt dette på et annet forum en god stund nå.

Og det er faktisk veldig bra, enkle måter å finne frem i tidligere svarte tråder, følge med, abonnere. Samt flere måter å vise nytt/ulest innhold på. Med enkel navigering i menyen som kommer opp på venstre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trudde jeg var på Ford-forumet jeg, skjønte ingenting, haha. det har akkurat samme looken, så jeg er vandt til det, men likte bimmers fordi det var helt enkelt og greit fra før.

why change a winning team? men sånn er det alltid når det er noe nytt tema på facebook osv, går seg til etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...