M3 Yngve Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Hva f har dere gjort nå da ?? Sikkert kosta masse kr og jobb å gjøre dette til et virrvarr og finne frem i. Ser ut som ei 14 side og altfor lik bilforumet. Ja, jeg sitter å er grinette på hvordan dere gjør med et så mye brukt forum. :( ///MoePower, EasyL, eeikenes og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-Haugen Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Heilt einig. Nå blei jo alt bare surr og rot :/ ///MoePower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Grow up..og slutt og grin. Ble bra dette Bjanne og Torek reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Jeg er også skeptisk til nye ting, men det er ikke så ille at du trenger å lage en tråd om det. Hvis du hater det, så la være å bruke det codex reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Håper noen endrer på bilde opplastinga, ingen av bildelinkene mine fra E46Fanatics virker fordi det har ugyldig filendelse... Da E46Fanatics har hatt Album så lenge jeg har vert der så har jeg brukt Album der og bare [ img] [/img ] her på forumet. Firster ikke veldig og laste opp alle på nytt her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Det er litt uvant. Men sånn er det med alt i verden. Sånn er det å kjøpe seg ny bil også, sjåfør stolen er ikke slik som den var i gamle bilen. Men vet du hva, du blir vant til det. Så slutt å grin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 Var noe kvass, men tommel opp for nytt opplasting system Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Det er litt uvant i starten, men har brukt dette på et annet forum en god stund nå. Og det er faktisk veldig bra, enkle måter å finne frem i tidligere svarte tråder, følge med, abonnere. Samt flere måter å vise nytt/ulest innhold på. Med enkel navigering i menyen som kommer opp på venstre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 jeg er veldig positiv til nytt oppsett må jeg si noe jeg syns var meget positivt, var at man kan endre visningsnavn.. kjekt for folk som ikke kjenner alle på ¨nicknavnene¨ her inne.. enklere på treff osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Eg er veldig positivt overraska! Synst da er et bra tiltak. Men er som flere seie, veldig uvant. Må nok bruke litt tid til å bli kjent med nye forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Enig med att der var rotete, men blir vandt med dette oxo:) Hadde problemer når jeg skulle logge inn, da brukernavnet mitt var forandret! Hvorfor d tro? Og så sto det att jeg bare har 3 innlegg på forumet, hadde da endel mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Minner meg om Facebook... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Likte forrige designen bedre, var enklere og mer oversiktlig... Men venner seg nok med til denne med tida Dirty reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 trudde jeg var på Ford-forumet jeg, skjønte ingenting, haha. det har akkurat samme looken, så jeg er vandt til det, men likte bimmers fordi det var helt enkelt og greit fra før. why change a winning team? men sånn er det alltid når det er noe nytt tema på facebook osv, går seg til etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Går seg nok til ja, men enig med yngve ser ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå