Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Hvorfor får jeg ikke til og lagre et redigert innlegg?

Får bare bimmers.no Driver error..

Ja, har vært slik en stund. Eller kanskje alltid? Jeg har ikke vært så aktiv på forumet tidligere, så jeg husker ikke hva det var før. Men det burde jo hvert mulighet for å forandre innlegg.

 

Dem holder på kanskje å fikse dette  8-[  :bounce:

 

awt sier at han kan forandre innlegg som han har laget, hvorfor ikke andre da :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal redigere Topic'en på første innlegget mitt og så kommer bare dette her opp:

 

"Ditt innlegg inneholder flere uttrykksikoner enn det forumet tillater. Vennligst reduser antallet og prøv igjen."

 

Hvordan fikser jeg det??

Har justert denne opp fra 10 til 30 pr. innlegg. Det burde holde ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette får jeg når jeg lagrer redigert innlegg i "full editor"

 

 

fiks_zpsb494fc95.jpg

 

 

Bruker jeg enkel editor kommer det en grønn loade dings øverst, og så forsvinner den og jeg står på samme side, ingenting forandret.

 

 

 

 

EDIT:
Denne posten klarte jeg merkelig nok og redigere..... Men ikke en gammel en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

I natt blir det gjort ett forsøk på å rette opp problemene som har skjedd med at brukere ikke får til å redigere på eldre poster.

Les mer her.

 

Mvh

Fredrik

 

Hvorfor får jeg ikke til og lagre et redigert innlegg?

Får bare bimmers.no Driver error..

 

 

Ja, har vært slik en stund. Eller kanskje alltid? Jeg har ikke vært så aktiv på forumet tidligere, så jeg husker ikke hva det var før. Men det burde jo hvert mulighet for å forandre innlegg.

 

Dem holder på kanskje å fikse dette  8-[  :bounce:

 

awt sier at han kan forandre innlegg som han har laget, hvorfor ikke andre da :stupid:

 

 

Dette får jeg når jeg lagrer redigert innlegg i "full editor"

 

 

fiks_zpsb494fc95.jpg

 

 

Bruker jeg enkel editor kommer det en grønn loade dings øverst, og så forsvinner den og jeg står på samme side, ingenting forandret.

 

 

 

 

EDIT:
Denne posten klarte jeg merkelig nok og redigere..... Men ikke en gammel en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

Da var database reprasjonen ferdig, og det ser ut til at den er vellykket! - Men jeg har ikke kapasitet til å gå over alle postene for å se om dem er "redigerbar". Så om dere brukere opplever lignende problemer som tidligere, ikke nøl med å sende meg en PM! :)

 

Mvh

Fredrik

 

I denne bildetråden min viser kun de 50 første bildene. Jeg tenkte at det kanskje hjalp å trykke "rediger" og så lagre igjen for å få resten opp. Om jeg gjør dette skjer det lite og ingenting, og om jeg trykker "Bruk full editor" og lagrer etterpå får jeg denne feilmeldingen:

 

There appears to be an error with the database.

If you are seeing this page, it means there was a problem communicating with our database. Sometimes this error is temporary and will go away when you refresh the page. Sometimes the error will need to be fixed by an administrator before the site will become accessible again. 

You can try to refresh the page by clicking here

 

 

Sliter også med å endre overskrift i første post i salgstråd

 

 

Får heller ikke til å endre overskrift i første post.. 

Videre så synes jeg at tråden der man kan spørre om felger kan klistres igjen, med mindre det ønskes en tråd pr bruker som har spørsmål om hvilke hjul de har / lurer på hva er.. 

 

 

Jeg får heller ikke redigert salgstråden min! Selv om jeg bruker full editor.
http://bimmers.no/topic/770049-118d-kw-variant-3-bbs-carbon-xenon-service/

 

 

Får samme feilmelding som RS4. Får kun redigert siste innlegg (som jeg heller ikke får slettet.)

 

 

Hei!

 

I natt blir det gjort ett forsøk på å rette opp problemene som har skjedd med at brukere ikke får til å redigere på eldre poster.

Les mer her.

 

Mvh

Fredrik

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...