wackamole Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Sikkert nevnt før, men den menyen som brukernavnet, pm og notifications står på, er det mulig å gjør sånn at den ikke fulger med nedover når du blar? Superlim er fint, denne er nå "limt" fast i toppen på siden Bør kanskje gjøres litt mer rundt lest/ikke leste emner. Fargeforskjellen er litt drøy synes i hvert fall jeg. Ble mye mer behagelig å lese nå ja:-) Kunne nok vært hakket mørkere bakgrunn på uleste tråder da disse lyser veldig ut enda:-) Da har jeg justert litt på "Uleste" emner, gi meg tilbakemelding på om det er nok eller om jeg må justere dem enda litt mørkere \\ Fredrik PerErik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Kjører 1600x1200 oppløsning. Google Chrome. Der var den "tingen" vekke ja (Jeg fikk aldri lov å se hva det var for noe, derav beskrivelse "tingen") Hard reset virket ikke. Ikke restart av PC heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Det problemet er vel på din pc. Har 1650 oppløsning på laptopen, og 1980 på stasjonære, Funker fint på begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Var samme problem her inne tidligere.. Dette fikset de kjapt opp i Er IKKE et problem på noen andre sider jeg er innpå. Og for øyeblikket er jeg innpå 7 forumet av diverse arter, kun bimmers.no som er litt utav vater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Kjører 1600x1200 oppløsning. Google Chrome. Der var den "tingen" vekke ja (Jeg fikk aldri lov å se hva det var for noe, derav beskrivelse "tingen") Hard reset virket ikke. Ikke restart av PC heller. Hard-refresh, ikke reset. Du laster inn hele nettsiden på nytt. Fornyer stilsettet som ligger mellomlagret på pc'en din. Det gjør du med å holde inne "Ctrl" og klikke "F5".Uansett så tror jeg dette skyldes at du har zoomet inn i nettleseren din. Zoomen nullstiller du med å holde inne "Ctrl" og klikke på "0" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wackamole Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Kjører 1600x1200 oppløsning. Google Chrome. Der var den "tingen" vekke ja (Jeg fikk aldri lov å se hva det var for noe, derav beskrivelse "tingen") Hard reset virket ikke. Ikke restart av PC heller. Hei, skal fungere veldig bra på den oppløsningen. Sjekk at du ikke har zoomet inn ved å se til høyre i adresselinjen om du har ett forstørrelsesglass med en "+" i. Ref: Om du har dette, trykk på forstørrelsesglasset og trykk videre på "Reset to default" (Eller kanskje tilbakestill på Norsk..) Den "tingen" (har ikke noe godt ord for det selv ) er den som viser nedtrekksmenyen fra ditt brukernavn, den viser varsler og PM samt en Logg ut knapp. Denne burde ikke forsvinne, men legge seg til toppen av skjermen. Har den forsvunnet hos deg? \\ Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Beklager for at jeg skrev feil.. Mente såklart Refresh.. Og jeg er ikke helt tilbakestående altså Har såklart sjekket at jeg ikke har zoomet inn. Still a problem.... EDIT: Og ja den er forsvunnet helt fra min skjerm iallefall.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wackamole Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Beklager for at jeg skrev feil.. Mente såklart Refresh.. Og jeg er ikke helt tilbakestående altså Har såklart sjekket at jeg ikke har zoomet inn. Still a problem.... EDIT: Og ja den er forsvunnet helt fra min skjerm iallefall.. hehe Hvis du har mulighet for å sende meg en printscreen på PM så kan jeg se på det. Virker ikke som at det er noe problem på vår side. (Har testet med alle PC'ene på kontoret, i din oppløsning.). En siste ting, er det mulig at nettleseren din er utdatert, har du mulighet for å prøve med en annen (feks. Internet Exploder eller Firefox)? \\ Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Det skal jeg få til vettu. Det er nok ikke problemet nei. Kom over natten dette, sammen med nye "Theme's" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 "Nytt Innhold" knappen funker ikke lenger. Flere som har problemer med det? Er samme på pc og telefon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wackamole Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 "Nytt Innhold" knappen funker ikke lenger. Flere som har problemer med det? Er samme på pc og telefon Hei, hva er det som ikke fungerer? Og hvilken knapp bruker du? Knappen som er oppe til høyre i "hovedruten" som det står "Vis nytt innhold" fungerer som den skal hos meg ihvertfall. \\ Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Funker her også! Sjekk "Filteret" på venstre siden Det hadde hengt seg opp litt hos meg her om dagen og dermed viste ingenting på "Vis nytt innhold". Satt den til vis siste 24t og alt ble fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Veldig forskjell på toppen av siden i de forskjellige nettleserene: Explorer: Opera: Chrome: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 alt ser jo svart hvit ut jo :s Det ser ganske trist ut :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 nå må folk slutte å klage as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå