Gå til innhold

2012 F11 525Dat M-Sport 21" Hartge


kviholen
 Share

Anbefalte innlegg

M5 diffuser + et par deler som passer tilhengerfeste hos Bavaria for 2300 kroner (litt rabatter). GT Haus Meisterchaft 4x90mm har de hos Baan Velgen i Nederland, koster rundt 2000 euro for full eksos. Denne er spesiallaget for 520d. Dette er uten frakt og uten mva mener jeg å huske :)

Heftig pris på eksosen:-) Og så er jeg litt usikker på om det blir overkill med fire utblås på en 520d:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, det meste er egentlig bedre/mer gjennomført føler jeg. Har ingenting ringt og si om E61'en, men etter og ha kjørt F11 så følte jeg at E61 var simpel egentlig. (savnet den ikke en plass) ;) Idriven og navien er mye bedre, også liker jeg at betjeninga av cruise kontrollen er tilbake på rattet og ikke på ratt stammen som E61. Automatisk fjernlys var veldig fint utstyr. Komfort setene var bare helt fantastiske :D

 

Har kjørt enn hel del gromme biler, men ingen som kan måle seg med denne, merker ingenting til at det står 21" felger på den.

 

Så for dere som vurderer F10/11. Det er ingenting og tenke på. HOPP i det og handle. Er verdt verdt vær eneste krone ;)

 

 

Ja, jeg har blitt helt betatt av F11 og det er drømmen jeg jobber for å klare å oppnå. For å si det sånn: Hvis jeg skulle kjøpt 5`er nå og ikke hadde råd til F11, så hadde jeg heller kjøpt E39 Msport av de siste to årgangene, enn å kjøpe en E61. Har aldri likt E60, og selv om den teknisk sikkert er bedre enn E39, så synes jeg at E39 er mer bil for pengene. Og F11 er bare ubernydelig! Så E61 havner litt mellom to stoler for meg.

 

Må bare gratulere med skikkelig vogn! Vil faktisk våge å påstå at dette vil bli en av de bilene du kommer til å huske resten av livet. For hva blir neste 5`er? Hybrid med 1.5 motor? Designmessig kanskje inspirert av i seriene.....Så F10/11 er KANSKJE den siste "gammeldagse" BMW`en, og for en bil! Den tar et like stort steg fra E60 nå, som det E39 gjorde fra E34 i sin tid. Teknisk var E34 veldig lik E28 igjen, så der var ikke forskjellen så stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 525 sekseren eller fireren du har? Var vel bare frem til nyttår 2011 at bensin og diesel under 3 liter, var seksere. (525d og 523i i rekkesekser utgave er 3 litere)

 

Planen min var enkel: Finne en 523i fra første årgang (eneste da det var rekkesekser sugemotor). De jeg finner på finn er alle uten mpakken. Kom ikke mpakken første året kanskje? I tillegg er alle 523i`ene så kjipe med tanke på utstyr og sære farger.I Tyskland har jeg funnet et par 523i med mpakke, både med og uten manuelt gir. Så det blir definitivt tur der om et par år!

 

Med fare for å ødelegge tråden for deg; Hva anbefaler dere på denne tråden? Manuelt for å få alt det merkevaren BMW har å by på: rekkesekser, manuell og bakhjulstrekk. Eller automat (vet at de nye 8 trinns kassene som kom på F11 er fantastiske, men jeg føler de passer bedre ilag med dieselmotorene)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 525 sekseren eller fireren du har? Var vel bare frem til nyttår 2011 at bensin og diesel under 3 liter, var seksere. (525d og 523i i rekkesekser utgave er 3 litere)

 

Planen min var enkel: Finne en 523i fra første årgang (eneste da det var rekkesekser sugemotor). De jeg finner på finn er alle uten mpakken. Kom ikke mpakken første året kanskje? I tillegg er alle 523i`ene så kjipe med tanke på utstyr og sære farger.I Tyskland har jeg funnet et par 523i med mpakke, både med og uten manuelt gir. Så det blir definitivt tur der om et par år!

 

Med fare for å ødelegge tråden for deg; Hva anbefaler dere på denne tråden? Manuelt for å få alt det merkevaren BMW har å by på: rekkesekser, manuell og bakhjulstrekk. Eller automat (vet at de nye 8 trinns kassene som kom på F11 er fantastiske, men jeg føler de passer bedre ilag med dieselmotorene)

F10/11 525d var treliter rekkesekser med 204 hk frem til og med 08/2011, etter dette er 525d rekkefirer. Ettersom dette er en 2012-modell vil jeg derfor anta at det er en rekkefirer med twin turbo og 218 hester under panseret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...