Bimmer fan Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Vurderer ikke m pakke daa?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Nja, mye er vurdert frem og tilbake.. Men ender opp med orginal fangeren og leppe under.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Må få fingen ut. Kommer ingen vei med å tenke og fundere i evigheter. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Hehe.. Det blir en sånnein, men har ikje hastverk, det e som kjent lastverk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Så veldig flott ut med leppe Do it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Ja, tror ikke det blir så halv gale. Eneste jeg er usikker på er om jeg skal ha den i carbon eller bilens farge? Noen formeninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 De er jo i karbon uansett, så er jo bare til å lakkere om du ikke blir fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Jeg er ikke så glad i karbon-detaljer, men på en så mørk bil, så slipper du unna med mye. Får holde den opp mot fangeren og se hva du tenker. Men samtidig skal jeg montere karbonsplittere på min egen...Go figure. Er ikke alltid meningene våre gjelder like sterkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Hehe.. Ja vi får se når det kommer på bilen en vakker vakker dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Hei, mye bra du har gjort med bilen. Jeg har akkurat bestilt meg navi hus og skal snart begynne installering av Nexus Har du noen tips? Hvordan får du opp BMW skjerm på Nexus og får du ladet nok til at den ikke dør? Ser noen sliter litt med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2015 Hei Takk for det... BMW skjerm er bare ett bakgrunnsbildet. Jeg har ikke brukt noe på tid på å sette dette opp skikkelig. Man kan bruke nova launcher og få dette helt perfekt.. Men jeg syns det er ok slik det er på min skjerm nå.. Jeg anbefaler deg å kjøpe en skikkelig lader. Jeg har nå en 3,2A lader i fra biltema og den sliter med å lade nok. Er litt temperatur avhengig. Jeg har nå bestilt den laderen de anbefaler på nettet, 4,2A. Samt tykkere usb lade kabel. Så får satse på det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 (endret) Takk for svar Hvor bestilte du laderen på 4.2A og kabelen fra? Greit å slippe og gjøre det to ganger hvis det er mulig. Til info er bilen min er LeMans blå 118d m-sport. Har akkurat fått den chippet og fjernet egr, helt annen bil å kjøre etter det Endret Mars 6, 2015 av Tomcandersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2015 Ebay. Kan finne linkene i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 (endret) Topp.. Endret Mars 7, 2015 av Tomcandersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå