andreaskarm Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Kjøpte også disse Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 kjekt med et ekstra sett felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 norbakken og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Looking damn nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Ja, happy med dette Tror jeg traff ganske godt på dekk dimensjon også.. Selv om det ble 8" felg foran istedenfor 8,5" som jeg hadde bestillt. Litt lite strekk foran, ellers tipp topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Felgene er forøvrig Dare RS, og av tilsynelatende god kvalitet. Felgene er 8" ET40 fremme og 9,5" ET42 bak. Sitter som et skudd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Par cm ned nå så blir det kanon:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Det satt mye bedre enn de gamle bbs! Hva slags tåkelys-pære er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 2, 2015 Forfatter Share Skrevet April 2, 2015 Jeg har foliert tåkelyktene mine med gul folie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 2, 2015 Forfatter Share Skrevet April 2, 2015 Kan ikkje senka mær, da vil jeg nok få litt problemer. Har tenkt tanken tidligere, men er veldig fornøyd med oppsettet som står på nå. Bilstein b12 pro kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 Etter noen dager på bilen, virker det som både dekk og felg dimensjon var innentier. Felgen bak går kant i kant med bakskjerm og med 235 dekk kommer jeg godt innforbi hjulbuen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Fikk endelig til nettbrett i bilen. Har slitt lenge med ladingen. Har feks ikke kunnet bruke GPS for da går jeg i minus. Bestillte ny kabel samt ny lader. Men det skjedde ikke mye før kabelen var byttet ut. Viste seg at man måtte ha usb kabel med data pinnene koblet vekk. Altså kun strømkablene. så nå gikk jeg med 350mA lading til 13-1400mA.. Da kan jeg kjøra alt på full pupp uten problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 2015-03-31 14.45.48.jpg Kjøpte også disse 2015-03-30 23.26.54-1.jpg Si ifra om du noen gang skal selge de nederste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Monterte nye felg emblemer i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå