andreaskarm Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2013 Thundercoil og Papperboy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Kan bli bra det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Får ikke svar fra butikk, så da blir det ikke aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 http://www.ebay.de/itm/321214995856?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649 Vurderer disse lyktene.. Noen som har noe formening om disse= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 De ringene så litt jalla ut. Hehe. Kjedelig med felgene. Enkelte vil bare ikke tjene penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Syns du det? Hvite ringer, og hele ringen lyser i motsettning til depo lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=plVAcsBmE38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Det er mest designet på ringene og den kromklipsen som holder de på plass. Minner om sånne E36 lykter man fikk på bsbildeler. Jeg kjøpte lignende selv. Så grei ut på bilder osv, men med engang det kom på bilen, fikk man et helt annet inntrykk. F.eks.: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Sant nok.. Søren også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 For all del, kan være de funker. Men det var sure penger for min del, og de ble plukket av og solgt etter 3 måneder. Hehe. Tenkte nå jeg kunne nevne det, sånn at du ikke gjør det samme (forbeholdt at lyktene ikke er bra irl) Men f.eks. de lyktene awt kjøpte, var jo helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Jepp, men det er orginale, og koster en god del penger. Pluss jeg må gjøre mye mer for å få til xenon på min.. Har egentligt ikke lyst på depo lykter da ringene har 4 pærer og ikke lyser jevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Skjønner! Da blir det litt stress, ja! Men du kan jo prøve og se hvordan det blir. Det verste som kan skje er at du selger de igjen og taper noen hundrelapper. Jeg kjøpte mine for 2800 og fikk 1200 igjen for de. Var surt for meg, fordi jeg gikk på skole og svidde hele januarstipendet på dem. (fikk 3-4k i august og januar, 1700 i mnd ellers) haha. Er vel ikke like krise nå lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 bedre å gå for orginalt.. awt selger vel sine gammle xenon lykter her til en ikke så ille pris.. eller kjør mere racing look og bare legg gul folie over.. med noen lignende felger (som over) og senk får man fort litt racing preg og da er det kult med gule lykter.. (billig også ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Som papperboy sier kjøp awt sine gamle xenon lykter. Virker som om dere kjenner hverander så da kan du nok få en god pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Er enig, men å ettermontere xenon er litt stress.. Har vurdert å sote de jeg har. Kanskje bedre det? Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå