andreaskarm Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Hei. Si det.. Jeg får ikke jekken min under vertfall. Og får ca to fingrer fremme og to fingrer bak mellom hjulbue og dekk. Skal til biltilsynet den 6 februar mener jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Leste noe om minimum 11cm på laveste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 les i tuv papirene der skal det så millimeter fra senter av hjulet til hjulbue.. er det da innenfor det målet er den godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Tja, TUV papirene til Bilstein settet er ikke noe lettleste greier vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 det er kanskje bare når det er justerbart men de fjærene er godkjente.. så så lenge de er ordentlig montert så er det vel bare det de ser på.. og at nummerene matcher selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Ja, mener det.. Står noen tall i TUV papirene, men de gir ikke noe mening. Dempere trenger man ikke å godkjenne? For lurer på å bytte til 50-30 fjærer senere en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 er bare fjærer man må godkjenne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 Ok.. Lite nytt her foressten.. Dårligt med bilder også, men skal få ta noen straks jeg får shinet den litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 Kan bli bra Felgene er ikke hentet enda. Men skal hente de i helgen. Felgene er 17" med 235/40-17 dekk. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Var flotte de Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Det kommer til å bli bra! Veldig fine felger! Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 blir kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 Ja, tror dette kan bli kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Lurer litt på om jeg skal gå for 15mm eller 10mm spacere bak. Ønsker dekk og felg, kant i kant med hjulbue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Det greieste er vel å se hvor hjulene sitter når du får de, og så kjøpe spacer etter det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå