Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har jeg klart millenium graden, og kræsjet for første gang.

Noen som vet om dette er opprettbart?

Forskjermen og døren blir byttet selvfølgelig.

xqfz.jpg

qzj8.jpg

udzs.jpg

v0gv.jpg

Skrevet

Såklart er det mulig å rette opp, om det er verdt det er et helt annet spørsmål. 

Er nok fare for at det er like greit å finne seg en ny bil med mindre du kjenner noen eller kan gjøre mye selv. 

Skrevet

Bare ved å se på bildene kan jeg nesten garantere at A stolpe og kanal må rettes.

At det er opprettbart er ingen problem!

Uansett må bilen i jigg. Er du heldig, kan delene dras ut, samt at ytre panel på kanal og a stolpe byttes.

Hvis hele a stolpen eller kanal må kappes av og settes inn nytt, snakker vi en så stor kost at bilen blir kondemnert. (nå går jeg ut ifra forsikringssak og priser på godkjent oppretterfirma) Er det hvis oppretterkosten er over 40% av bilens verdi, at bilen kondemneres? Mener å huske det.

Uansett kjedelig når slikt skjer. Hvis det er noen trøst, har jeg hatt et par slike selv, men da med biler til 10-50.000 kr. Da er det bare å skrote bilen og begynne på nytt. Hva tror du bilen din er verdt?

Skrevet

Kjøpte den for 30000 i denne måenden da, litt surt at pengene går rett i vasken.

hvor holder du til?

Jeg jobber som opretter, viss du ikke bor alt for langt unna så kunne jeg ha sett på det.

Skrevet

Regner med at du ikke bruker bilen slik den står, så skru av skjermen og døra og legg ut nye bilder.

Skrevet

Er litt i tvil om at jeg klarer å få skrudd av døren, men forskjermen skulle gå bra.

Regner med at skruene til døren er vridd bakover i en merkelig posisjon.

Skrevet

Tror nok fort det koster de 30000 du ga for bilen og ennå mer hvis du skal levere den inn å få det reparert. Selv om du evt. får tak i brukte deler. 

Hvis du selger som delebil e.l. har du ihvertfall litt penger til å finne en ny bil.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...