Sturmtiger Skrevet September 29, 2013 Skrevet September 29, 2013 Ja, da har jeg klart millenium graden, og kræsjet for første gang. Noen som vet om dette er opprettbart? Forskjermen og døren blir byttet selvfølgelig.
kvammis Skrevet September 29, 2013 Skrevet September 29, 2013 Såklart er det mulig å rette opp, om det er verdt det er et helt annet spørsmål. Er nok fare for at det er like greit å finne seg en ny bil med mindre du kjenner noen eller kan gjøre mye selv.
Evopower Skrevet September 29, 2013 Skrevet September 29, 2013 Bare ved å se på bildene kan jeg nesten garantere at A stolpe og kanal må rettes. At det er opprettbart er ingen problem! Uansett må bilen i jigg. Er du heldig, kan delene dras ut, samt at ytre panel på kanal og a stolpe byttes. Hvis hele a stolpen eller kanal må kappes av og settes inn nytt, snakker vi en så stor kost at bilen blir kondemnert. (nå går jeg ut ifra forsikringssak og priser på godkjent oppretterfirma) Er det hvis oppretterkosten er over 40% av bilens verdi, at bilen kondemneres? Mener å huske det. Uansett kjedelig når slikt skjer. Hvis det er noen trøst, har jeg hatt et par slike selv, men da med biler til 10-50.000 kr. Da er det bare å skrote bilen og begynne på nytt. Hva tror du bilen din er verdt?
Sturmtiger Skrevet September 29, 2013 Forfatter Skrevet September 29, 2013 Kjøpte den for 30000 i denne måenden da, litt surt at pengene går rett i vasken.
ka0443 Skrevet September 29, 2013 Skrevet September 29, 2013 Kjøpte den for 30000 i denne måenden da, litt surt at pengene går rett i vasken. hvor holder du til? Jeg jobber som opretter, viss du ikke bor alt for langt unna så kunne jeg ha sett på det.
Sturmtiger Skrevet September 29, 2013 Forfatter Skrevet September 29, 2013 Bor i Åsane, kan ta resten på PM hvis du vil.
Sturmtiger Skrevet September 29, 2013 Forfatter Skrevet September 29, 2013 Har ikke noe imot at flere som har peiling kan komme bort å se på bilen, for å gi meg en pris anntydning. :>
hsd Skrevet September 29, 2013 Skrevet September 29, 2013 Regner med at du ikke bruker bilen slik den står, så skru av skjermen og døra og legg ut nye bilder.
Sturmtiger Skrevet September 29, 2013 Forfatter Skrevet September 29, 2013 Er litt i tvil om at jeg klarer å få skrudd av døren, men forskjermen skulle gå bra. Regner med at skruene til døren er vridd bakover i en merkelig posisjon.
Sturmtiger Skrevet September 30, 2013 Forfatter Skrevet September 30, 2013 Fikk opp panseret idag, skal ta med bilen til MECA verksted imorgen for å få en vurdering.
D.Toft Skrevet September 30, 2013 Skrevet September 30, 2013 ser ikke SÅ gale ut. kanal må dras ut ja, A stolpen er nok hel, da døren har tatt mesteparten.
kvammis Skrevet September 30, 2013 Skrevet September 30, 2013 Tror nok fort det koster de 30000 du ga for bilen og ennå mer hvis du skal levere den inn å få det reparert. Selv om du evt. får tak i brukte deler. Hvis du selger som delebil e.l. har du ihvertfall litt penger til å finne en ny bil..
Sturmtiger Skrevet September 30, 2013 Forfatter Skrevet September 30, 2013 Har vurdert delebil, mem kom frem til at jeg ikke har plass til å ha den i hagen med en bim til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå