MagnusHN Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Ble bra med nytt ratt og AE! Men trenger flere bilder her Noen flere planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 Flere bilder kommer ! Hadde tenkt å få sota rutene i løpet av kort tid. Ellers blir det senk og felger til våren tenker jeg. Lyst å holde den mest mulig clean, men kanskje en m-list på bakluka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Etter hva jeg har forstått, så betyr bixenon at du har halogenpærer i fjernlys, men xenonpæren i nærlyset løfter seg når du aktiverer fjernlyset. Så dersom du mener at xenonpæren hjelper til vil jeg nok konkludere med at du har bixenon. Fin bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2013 Spørmål. Etter jeg installerte LED baklyktene har jeg vært veldig fornøyd, men merket noe rart i dag. Lyktene som sitter i bakluken er ikke LED såvidt jeg vet, og den ene halogenpæra lyser når vanlig kjørelys er på. Skal vel ikke lyse der? Sånn er det når jeg har på kjørelys: Jeg mener det skal se slik ut når jeg har kjørelys på, men da får jeg feilmelding i bilen.. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Det innerste er tåkelys. Det nederste bildet er korrekt. LCM og ledningsnett har gjerne andre pins eller plassering av disse, ift originale lykter. Så det er bare til å koble det sånn du vil ha det og så kode vekk feilmelding med f.eks. BMWscanner 1.4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2013 Syns det så litt rart ut Takk for tipset ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2013 Prøvde å fjerne pærene, men får da selvfølgelig feilmelding, som sikkert kan kodes vekk, men da har jeg ikke tåkelys bak. Ikke at det er problem for meg, da jeg hater tåkelys bak, men tenker på at det er greit å ha det i orden mtp EU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Sett inn pæra før kontroll da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Skjedde samme med min forrige E46 sedan! Jeg lot være å ha parklys koblet på. Du kan heller plugge i pæren hvis du skal på kolonnekjøring over fjellet elns. Men på PKK ga den bare 1er feil. Hadde samme feilen på begge kontrollene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2013 Fungerer det. Er det vanskelig å kode bort feilmeldingene med bmwscanner? Er det noe jeg kan gjøre selv ved å kjøpe en dings, eller krever det litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Det er noe du kan gjøre selv, ja! Men det kan være litt køddete å få installert på enkelte PCer. Har du en med fullverdig XP, burde det gå fint. Det er mest (noen få av) de med win7 og virtuell XP som sliter. Men du får gamle laptoper med XP på finn for 2-500, dersom du trenger det og ikke har en gammel dritthaug liggende et sted. Haha. Personlig gikk det greit på min win7 64-bit når jeg fant en driver som funket (på nett), men det er endel som tar kontakt, som ikke fikk det til. Selve kodingen er enklere enn å åpne word. Den begynner med å lese feilkoder (ganske kjapt) og så trykker du på sånn 2 knapper, så kommer det opp et skjema med masse ting du kan huke/av på inne på LCM. Trenger ikke å skrive noe, eller styre med filflytting og backup (før du gjør mer avanserte ting). Scanneren min fikk kontakt med stort sett alt på bilen, bortsett fra hjernen og et par andre. Men da bare loddet jeg sammen 2 pins og så virket alt. Ikke at du trenger å få kontakt med mer enn LCM for denne jobben. Haha. Men det er veldig greit å ha, for plutselig blir det LED her og der, eller airbag-sensor osv, som er greit å kunne "fjerne" selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Har en e46 sedan preface, herregud facelift er mye penere. Heldigvis ikke en bil jeg skal ta vare på Bare midlertidig bruksbil.Men pen bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Må nok si meg enig der, faceliften ser mye bedre ut. Kan vel melde at det ikke skjer så mye her fortiden. Bilen får regelmessig vask og litt diesel i blant Har bestilt med nye xenonpærer ! Whoo Kommer nok ikke til å skje så mye her, da jeg skal selge bilen når våren kommer. Diesel og automat er utrolig deilig, men jeg kjeder meg ihjel i bilen. Neste bil blir E46 coupe med bensinsekser ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Ikke at jeg har prøvd e46 med diesel og automat, men bensin sekserne til bmw er noe for seg selv Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Helt klart. Det er nok kombinasjonen mellom sur dieselfirer og automat som gjør det kjedelig i denne. Hadde det vært en 330d hadde det vært noe annet, men føler den 2 literen er litt kortpusta. Kakling på tomgang og ingen merkbar lyd ved pådrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå