FredrikE24 Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Har surra mye med nivåreg på Mercedes, det kan være at jeg kan svare på ting du kanskje lurer på vedrørende dette! Er det en Suzuki GS750(mente først det kunne være Honda CBXXX?) du har stående? Samt en CBR125? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloppe Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Da gir jeg deg en lyd hvis jeg står fast Er faktisk min mor sin GR650 til venstre, og en cbr125 til høyre ja. Jeg bruker cbr'en som pendlesykkel til og fra høyskolen, og det er jo nesten gratis på en så liten sykkel. Har en jækla ulyd i den, så jeg stillte ventilklaringene på nytt i går, men det hjalp ikke. Men så har den rullet over 64000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 se der ja..gøy¨å se at bilen havner i riktige hender til noen som har tid til den.. skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Nydelig klasikker dette:-) Her må man følge med:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloppe Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Gratulerer! E12 er utrolig tøffe, kunne tenkt meg en sånn en dag eller en E3/E9. Må si fargen også ser pen ut, hvilken farge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloppe Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Fargen er topasbraun metallic. Utrolig kul farge i skikkelig lys, men klarlakken er flasset på omtrent hele bilen, så den ser ikke bra ut på nært hold. Men den får seg en hellakkering når jeg har samlet alle karroseri delene som må byttes, og tatt rusten. Forhåpentligvis i løpet av vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloppe Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Da har jeg endelig fått delene jeg bestillte, så da var det bare å få gliset inn i garasjen og glede seg til sene kvelder. Fikk tatt litt bilder av skadene på fronten.. var litt mer en jeg håpte på.. men når jeg fikk den så billig, så går det greit. Panseret er bøyd på høyre side, og selv om det er dyrt med nytt, så er vel det beste løsning Front panelet (?) må og byttes.. både oppe og nede Høyre forskjerm er også bøyd, og grillen knus, men jeg fikk med ny, mangler bare crome nyrer. Skal bytte plugger nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Dette blir gøy å følge med på, ser ut til at den har havnet i riktige hender Jeg har en Zender-front til E12 om du er interessert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloppe Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Jeg har egentlig forelsket meg i alpina plastikken, og ser at schmiedmann har både frontspoiler og bagasje leppe, men til en stiv pris. Jeh har som smått begynt å spare til det, men det tar nok en stund før jeg får kjøpt det, når karrosserideler også ikke akkurat er gitt vekk. Får begynne med kronerulling i nabolaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloppe Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Ting går sakte fremover.. Fikk bilen inn igjen i garasjen, men har ikke fått tid til noe mer. Skal ta av kalipperne og overhale de, men å få tid til det er en annen sak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloppe Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Fikk endelig begynt på kalipperne i dag. De ser egentlig bra ut, men skal bli godt å få de overhalt. Stilig at det er 4-stemplet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Denne hadde jeg lyst på selv, men dama satte foten ned Hva man ikke ofrer for husfreden... Sukk. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloppe Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Hehe, derfor jeg kvitta meg med damen og kjøpte denne i steden like dyrt med kjerringer som med bmw, men BMW er alltid like trofast, og uten det jækla maset 528iE12, Andy520iA og mkj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloppe Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 story of my life.. Noen som har tips? Det ene stempelet som er ute spretter lett ut med litt trykkluft. De andre beveger seg ikke når jeg bruker en sånn: http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Bremser/Bremsestempelverktoy-19287/ Er ikke bare lett med 4-stemplet kalipper.. Må vel koble det opp igjen i bilen og skubbe de ut med pedalen. En annen sak.. Var så flink at jeg klarte å skrape hull i kanalen på bruksbilen (heldigvis bare en e34), så nå må jeg få dette bremsestyret på plass slik at jeg får sveist e34'en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå