Gå til innhold

Orginal E12. Prøveskilt, sol og 1600km


bloppe
 Share

Anbefalte innlegg

Da gir jeg deg en lyd hvis jeg står fast ;)

Er faktisk min mor sin GR650 til venstre, og en cbr125 til høyre ja. Jeg bruker cbr'en som pendlesykkel til og fra høyskolen, og det er jo nesten gratis på en så liten sykkel. Har en jækla ulyd i den, så jeg stillte ventilklaringene på nytt i går, men det hjalp ikke. Men så har den rullet over 64000km :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen er topasbraun metallic. Utrolig kul farge i skikkelig lys, men klarlakken er flasset på omtrent hele bilen, så den ser ikke bra ut på nært hold. Men den får seg en hellakkering når jeg har samlet alle karroseri delene som må byttes, og tatt rusten. Forhåpentligvis i løpet av vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått delene jeg bestillte, så da var det bare å få gliset inn i garasjen og glede seg til sene kvelder. Fikk tatt litt bilder av skadene på fronten.. var litt mer en jeg håpte på.. men når jeg fikk den så billig, så går det greit. 

Panseret er bøyd på høyre side, og selv om det er dyrt med nytt, så er vel det beste løsning

post-70316-0-72566200-1381784352_thumb.j

 

Front panelet (?) må og byttes.. både oppe og nede

post-70316-0-00143900-1381784841_thumb.j

post-70316-0-45862900-1381784998_thumb.j

 

Høyre forskjerm er også bøyd, og grillen knus, men jeg fikk med ny, mangler bare crome nyrer. 

Skal bytte plugger nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig forelsket meg i alpina plastikken, og ser at schmiedmann har både frontspoiler og bagasje leppe, men til en stiv pris. Jeh har som smått begynt å spare til det, men det tar nok en stund før jeg får kjøpt det, når karrosserideler også ikke akkurat er gitt vekk. Får begynne med kronerulling i nabolaget :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-70316-0-40344300-1382901678_thumb.j

story of my life.. Noen som har tips? Det ene stempelet som er ute spretter lett ut med litt trykkluft. De andre beveger seg ikke når jeg bruker en sånn: http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Bremser/Bremsestempelverktoy-19287/

Er ikke bare lett med 4-stemplet kalipper.. Må vel koble det opp igjen i bilen og skubbe de ut med pedalen.

 

En annen sak.. Var så flink at jeg klarte å skrape hull i kanalen på bruksbilen (heldigvis bare en e34), så nå må jeg få dette bremsestyret på plass slik at jeg får sveist e34'en..   ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...