Bradbury Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Speed limit info var noe jeg umiddelbart angret på at jeg ikke utstyrte bilen min med. Dette var nok mest fordi jeg tidligere brukte en GPS fra Garmin som viste fartsgrensen til enhver tid (selv om dette ikke alltid stemte). Dermed var jeg vant med at jeg hadde denne informasjonen tilgjengelig, og det var et savn da jeg fikk ny bil med integrert GPS som ikke viste fartsgrensene. Nå som det har gått noen måneder så er ikke savnet like stort, men jeg skulle likevel ønske at jeg hadde brukt de skarve tusenlappene det hadde kostet. Det er bare det at det blir fort veldig mange tusenlapper når man holder på slikt, og man får i grunn veldig få av dem tilbake når man en gang selger bilen. I så måte kan det være fornuftig å droppe en del slike nice-to-have-extras. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Ja, er det som er. Er farlig og sitte og huke av på en utstyrslisten når man helst bare skulle hatt ALT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Nei, BMW hadde lovet stor pågang av 4 serie, så leveringstid er pr.dags dato 4-5 uker. Vil du vurdere å la bilen stå hos forhandleren slik at de kan vente til over nyttår med å registrere den? Skulle punktet om bilavgifter i APs statsbudsjett bli gjeldende, så betyr det ca tolv lapper i avgiftslette på bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Nope.. Orker ikke vente lengere enn jeg må johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milfhuntern Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Diesel ? : - ( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2013 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44865980 Da var første 4 serien kommet seg på nett og. Stiv pris men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Jeg ble litt nysgjerrig så jeg bygget tilsvarende bil på bmw.no. Med akkurat det samme utstyret (hvis jeg ikke har glemt noe) så havnet jeg på kr 681.520. Det inkluderer frakt og levering. Dette er også den nedtrimmede versjonen, så legg til 17.700 i avgifter. Vinterhjul trenger vi ikke å hensynta, for det ser ut til at bilen på finn leveres kun med sommerhjul. Det bringer totalen til kr 699.220,- Brutto! Man skal være hjerneskadet om man betaler fullpris for den bilen på finn.no. Trekk ifra kr 120.000 så ser det litt mer realistisk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Jepp. Stiv pris. Men er eneste 4 serie som er tilgjengelig om man MÅ ha den "i dag"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Ikke så fan av den iDriven som popper opp på den måten, liker det bedre innebygd, men vokser kanskje på meg.Utenom det, perfeksjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Så den live igår, meget kjekk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 Til uka kommer bilen Lånte en 428 X-drive denne uken også. Overraskende morsom motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Lånte en 428 X-drive denne uken også. Overraskende morsom motor! Var det noe lurt da? Nå vet du jo hva du går glipp av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Hehe Som nevnt tidligere, så kjøper jeg heller en loadet 420D enn en 428i med lite utstyr Men det er jo smak og behag hva man setter pris på. Men jeg personlig er veldig glad i utstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Hehe Som nevnt tidligere, så kjøper jeg heller en loadet 420D enn en 428i med lite utstyr Men det er jo smak og behag hva man setter pris på. Men jeg personlig er veldig glad i utstyr! Denne er kvikk nok med det første, du får jo chippet/tunet den i ettertid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå