Alpejohn Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Om det er wds dere ikke for til, må man ha java 6.5 eller lavere. Da kan man tillate det wds trenger for og kjøre eller hva det var. Jeg søkte på google og fant en del info om akkurat dette problemet med wds og java. jeg bruker ie8 nå, + java 6.5 mener jeg. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Legg inn denne versjonen av Java, testet av meg nå nettopp og da virker alt sammen. http://www.oldapps.com/java.php?old_java=58?download Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Men husk at gamle java versjoner er en risiko, da dem har mange hull osv. Jeg har en egen diagnosepc som aldri brukes på nett. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Jeg bruker Microsoft virtual PC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Jeg bruker Microsoft virtual PC. Er dette noe man kan laste ned gratis, eller må man seile til bukta? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Gratis fra microsoft det. Genialt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2013 Funker det ikke på windows 8? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Tror ikke det virker direkte, men det virker nok via Virtual PC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2013 Virker ikke som om det finnes virtual pc til win 8? Klarer æ kjøre me gammel java nå, får fram menyene, men ikke diagrammene.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Du må ha SVG viewer for å se diagrammene. Se her for Virtual PC på Win8; http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/c07d4fb8-e0ab-4d01-8a37-e10f0c9ed825/virtual-pc-in-windows-8?forum=W8ITProPreRel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2013 Har lakt inn svg viewer også, men vil ikke vise diagram. For ny explorer? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Har lakt inn svg viewer også, men vil ikke vise diagram. For ny explorer? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Ja, tror ikke den funker på noe nyere en 9-10, jeg oppdaterte til 10 eller noe og da slutta det og virke. Søk på google, så finner du mye diskusjoner ang problemer med wds osv. Var sånn jeg fant ut at man må ha java rundt v6. mye god info. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 går det an å kjøre diagnose kun på lmk, for så å finne ut om den har en defekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Om det er LCM du mener så ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 Lcm ja. Har kommet fram til at det er enten den, eller ledningsbrudd. Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå