b0rgund Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Da har jeg etter noen år med audi , kjøpt meg en 2010 modell bmw e82 118d i alpinahvit med mtech med 55000km på tellern , fult servicehefte Planer for denne er : Chip (kommer vinter 2015) eksos Senk Felger ( 3sdm 0.06) (FELGER FUNNET ) Ny fanger Leppe bak Sote ruter (kommer vinter 2015 Sorte Nyrer LED AE Gule spredere Papperboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Pen bil, kunne gjerne byttet min i en med en dør mindre. Hvilken leppe har du planer om foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Pen bil, kunne gjerne byttet min i en med en dør mindre. Hvilken leppe har du planer om foran? leppa foran er egentlig ikke bestemt , har jo snoka litt rundt etter lepper . men ingen ting er bestemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Ok, jeg sliter litt med det samme selv. Synes igrunn ikke utvalget er det helt store til disse fangerene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 kjøpt meg 1-serie selv.. jeg tenkte å gå for performance fangeren.. synes den er mye penere enn m-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 kjøpt meg 1-serie selv.. jeg tenkte å gå for performance fangeren.. synes den er mye penere enn m-tech driver egentlig å vurderer 1m front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 driver egentlig å vurderer 1m front Gratulerer med flott bil! 1M fronten blir du garantert fornøyd med:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Ja den er sinnsykt kul men er de som passer vanlig 1er like kule eller er de litt jalla? Har aldri sett noen gode bilder av det eller i RL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Gratulerer med flott bil! 1M fronten blir du garantert fornøyd med:-) må vel bytte framfanger og skjermer da ? Ja den er sinnsykt kul men er de som passer vanlig 1er like kule eller er de litt jalla? Har aldri sett noen gode bilder av det eller i RL tror den kan bli tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 må vel bytte framfanger og skjermer da ? tror den kan bli tøff Du får fanger som passer original front også. Skal du bytte hele fronten bør bakskjermene også breddes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Grattis med fin bil! Så denne lå ute til salgs samtidig som min. Får mange bra timer bak rattet på den der. Ville prioritert ESS, understell og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Blir nok hamstren deler gjennom vintern og montere alt samtidig:-) for så å sette på alt på ei helg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 ganske stille her i det siste fått lakert nyrene svarte senket bilen bestilt leppe bak bestemt åssen leppe jeg skal haforan : ) bestilt felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Hvilken leppe blir det foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå