Kvasi Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Kjøreturen blir ikke perfekt uten velvalgt musikk. Hva hører du på? En av mine favoritter Mark Knight – Nothing Matters - Noisia Remix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Kjøreturen blir ikke perfekt uten velvalgt musikk. Hva hører du på? En av mine favoritter Feed Me – Strange Behaviour - Original Mix Hæ ? Det finnes vel ikke finere musikk enn rekkesekseren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Hæ ? Det finnes vel ikke finere musikk enn rekkesekseren? Jo, den er monoton. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Dette blir nok en tråd jeg kommer til å stikke innom støtt og stadig Liker svært godt "The XX - Intro (Long Version)" som cruiselåt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 TrollsVagen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Golåt torden. Ei til herfra Infected Mushroom – U R So Fucked Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Ah. Infected liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Ah. Infected liker vi Han Yamaha si +6, det lukter varm elektronikk Infected Mushroom – Becoming Insane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Denne liker jeg å kjøre til på natta, gjerne litt "øde" steder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 De jeg liker best: heavyweight, becoming insane og converting vegetarians. Hørt på de samme sangene en del år nå. Hehe. Heavyweight var Bl.a "sangen" til meg og eksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Incubus - Drive er iallefall golåta mi når jeg er ute og kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Hæ ? Det finnes vel ikke finere musikk enn rekkesekseren? Jo. http://m.youtube.com/watch?v=eBXMb1L2EOE&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DeBXMb1L2EOE RogE36R reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Liker masse musikk. Veldig forskjellig fra humør og sted man kjører for min del. Hørte på denne i går. Den er bra. Fin og kjøre til. Litt trøkk. Men ikke sånn at det blir masse leven. http://m.youtube.com/watch?v=AJ0sW7KOFhU&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DAJ0sW7KOFhU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 En slags "feelgood" sang digg å bare cruse til og dra på av og til Audien, michael s - leaving you sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 eliot og Kristiansan'årn reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå