Mrthorsø Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Idag er E30en min 30 år! Endelig kan den registreres som veteran!!!! 323i, 1983, 48000 km, alt originalt mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Ahh.. Det er merkedagen sin det! Ser rimelig strøken ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrthorsø Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Takk, ja, den er det. Original lakk og hele pakka Må bare skryte litt av gullet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milfhuntern Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Trodde det var samme år jeg?? ikke på dagen liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Hentet denne i Mandal kanskje? Mrthorsø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Grattis med dagen til bilen Og ikke minst fiiiin org e30. Mrthorsø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrthorsø Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Hentet denne i Mandal kanskje? Ja, jeg flyttet til Bergen for en stund siden, og det tok litt tid før jeg fikk bilen opp fra Mandal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Helt rå!!! Denne overtar jeg gjerne hvis du skal kvitte deg med den. Mrthorsø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrthorsø Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Helt rå!!! Denne overtar jeg gjerne hvis du skal kvitte deg med den. Fint at du liker den, men har ikke tenkt å kvitte meg med den helt ennå! Men den kommer kanskje på gatebiltreff til utstilling ei gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Gratulerer med veteran. Men den har kunnet blitt registrert som veteran i hele år.. FredrikE24 og Mrthorsø reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 for et smykke! grattis men som nevnt har den kunna blitt registrert som veteran i hele år Mrthorsø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Nice! Vente noen år til jeg da, siden min er 90' Mrthorsø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Nydelig sak. Min har vert veteran i hele år så det er snadder Mrthorsø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Flott klasikker, og gratulerer !! Glem gatebil, kom på BMW-treff i stedet Mrthorsø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrthorsø Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Flott klasikker, og gratulerer !! Glem gatebil, kom på BMW-treff i stedet Ja, det tror jeg jeg heller skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå