316 Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Jonas, du Jonas. Du bare MÅ ha fine biler du. Kan ikke si denne har fallert i dine hender heller. Dildogirkulen ser ikke så hakkande ille ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 14, 2013 Forfatter Share Skrevet November 14, 2013 Ville nok aldri satt luft på denne bilen, men det er nå meg helt syk feit bil med feite felger si i fra om du vil bytte sentere til polerte da Hvorfor? Det finnes jo meget bra luftkit også, som er egnet for banekjøring og show off. Tror jeg beholder de hvite sentrene, passer så godt synes jeg. Men takk for tibudet. Kjekt med luft når man har litt motor. Men kjøp et air lift-belger, sånn at du får kvalitet. De som sier at luft er dårligere enn coilovers har ikke prøvd et skikkelig sett med luft. Har sett litt på K-Sport sitt airkit, ser ut til å være et bra kit. Jonas, du Jonas. Du bare MÅ ha fine biler du. Kan ikke si denne har fallert i dine hender heller. Dildogirkulen ser ikke så hakkande ille ut ! Hehe, må ha det gøy mens man kan vettu, Mads! Haster ikke med dildokula nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 14, 2013 Forfatter Share Skrevet November 14, 2013 Er ikke vinter helt enda. Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 skal du gå for luft, må du nå koste på noe mer en k-sport søl da det fortjener bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Vært lite med updates i denne tråden. Men her kommer et par bilder fra Show and Shine treff i Trondheim Spektrum. Og fra BMWCCN i Kr.sund! Ivrig86, magneten, Andy520iA og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Rå fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSJ Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Fikk sitte på en runde med denne mens den gikk i oppdal. Meget pen og grom E30 i mine øyne! E46 320 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brevik Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 strøkent! felger og senk ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Nice E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Ja denne har vi sett mange bilder av tidligere og blir om mulig bare bedre og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 har denne bilen som bakgrunn på pcen fant et bilde av den på google for ikke så lenge sida Rå bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikmork Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Hva er impress og bredde på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet August 5, 2017 Share Skrevet August 5, 2017 Update ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 5, 2017 Forfatter Share Skrevet August 5, 2017 Denne bilen solgte jeg til en kompis som heter Jonas. Fortsatt like strøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå