Papperboy Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 hevet den 4mm bak i dag så får jeg se om jeg senker litt forran iløpet av helgen... jeg subba med folk i baksetet og det for min del er uaktuelt.. greit at det skal være lavt men skal virke også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Subbet ikke etter du hadde hevet vell? Sent fra min T18+ via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 prøvde ikke så mye da jeg ikke fikk prøvd den noe serlig etterpå da jeg kjører jobb bil nå men tiper det ikke blir noe subbing nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Endelig.. håper å få den lakkert og montert før ringen.. HPVL og MrQuiet reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 sweet. matcher fronten skjermene eller må du bredde? Personlig så syns eg det passer bedre uten tåkelys, men blir nok pent likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Skal ha tåkelys men skal sote de så de kommer ikke til å syntes så godt fronten er til vanlig 1 serie så denne er tilpasset min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Tror det blir bra Sent fra min T18+ via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 noen stemningsbilder og bilder av høyden.. begynner å bli skikkelig fornøyd nå.. har ordna med lakkering skjer en gang rundt 15 juni må bare få ordnet med PDC og lyktespyler greiene.. får håpe det blir bra RNJ og Mr_Soul reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Pent! gleder meg til å se ny fangeren på Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 hvilken farge er bilen din? Er den metallic eller bare svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 carbon swartz.. så er vel egentlig en VELDIG VELDIG mørk blåmetallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Fin bil! Jeg har en 123d coupe selv!Hvordan opplevde du remappen? Har du benket den? Stan hos Ecotune mener han kan få ut 280+... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Kjøpte du fronten på skjetten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 hehe nei den kjøpte jeg på Parts24.no i et gruppekjøp.. tokk forferdelig lang tid men var billig da 2400,- med grøftelys.. remappen er jeg veldig fornøyd med.. er vel noe av det samme rundt 280hk jeg har også men da må du ha større intercooler og fjærne dpf.. tenkte kanskje å bremse den på E30meet hvis jeg drar dit morsomme biler.. Martin her på forumet med 130i ble ganske imponert over den da han prøvde den på fredag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Ait! Er usikker på om chipsenter kan levere en like god map som Stan hos Ecotune? Stan har laget hele mappen selv, og jeg vet at han er kjempepopulær nede i uk Gleder meg til å se bildene av den nye fangeren! Ps. post resultatet om du benker den på 30meet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå