Papperboy Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 det er ikke han som lager mappen.. mappen min kommer ifra en som driver med racing av 123d i nedeland.. han skal være veldig bra ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 luksusfellen neste.. spontanbestillte meg M3 stabstag frem og bak på koed da jeg så de hadde brukt inne,, var ikke så dyrt.. men var ikke helt innregnet i budsjettet heller.. Sikkert flere her som er kjent med det Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 luksusfellen neste.. spontanbestillte meg M3 stabstag frem og bak på koed da jeg så de hadde brukt inne,, var ikke så dyrt.. men var ikke helt innregnet i budsjettet heller.. Sikkert flere her som er kjent med det Hvor mye betalte du for bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 495kr eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Hva med å sprekke litt ytterligere? Installerte dette for litt siden :D ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 kult.. hvor kjøpte du det får jo en ganske saftig lønning i juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Dette er helt likt 1M, bare at jeg fikk en custom laget for diesel Det var svært vanskelig å finne noen som kunne lage en eksakt kopi, men jeg fant til slutt en fyr som holder til i polen via ebay.Send han en melding og vis til bildene mine Fikk også med hvite led lys, disse må loddes på.http://www.ebay.co.uk/usr/best-white-dials?_trksid=p3984.m1439.l2754 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Kult.. hva måtte du gi? Kul mod men kommer nok litt ned på lista.. blir nok mere understell og quaife diff først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Et par hundre lapper for alt inkludert frakt.. Nesten gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Da ble det plutselig aktuelt haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Jepp! Konge mod! du må kjøpe rød transparent lakk for å få nålene røde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 da har jeg kjøpt meg GPS dongle som logger 10hz, som jeg kobler opp til harry's laptimer, så her skal det logges litt rundt dette.. man har også Gps på telefonen som fungerer helt greit.. men denne er lagd for å se hvor telefonen er og til nød for navigering med google maps eller annen app.. og dette fungerer helt topp til sitt bruk.. da vanlige trelefon gps'en har 1hz altså 1 posisjonsvisning i sekundet så vil man jo få rundetiden i +/- et sekund og den vil da ikke være så nøyaktig på posisjoneringen på banen.. (fordi den bare tegner en strek mellom punktene som kommer hvert sekund) denne er da 10hz så den vil vise nøyaktighet på 0.1 sekund på runden og man vil mye bedre kunne se hvilken linje man tokk osv.. på denne måten kan man se over rundetidene sine å se hvor man taper tid og hvor man vinner tid.. på dataen etterpå eller under treffet.. omtrent alle som driver med racing gjør dette for da kan man sammenligne linja til den raskeste med de andre å se hvordan man skal kjøre for å være raskere Gleder meg til å prøve dette på lørdag/søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Stilig... er den bare tilkoblet via bluetooth? Fått testet den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 ikke i praksis bare koblet den mot harrys å sett at jeg får 10hz.. ja den er bare BT tilkoblet.. tenkte å prøve den i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Ok, må nok handle meg en sånn selv. Hvor mye kostet den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå