ahj Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Såpass ja. På min er det 12mm og M3 er 22mm så er en stor forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Begynner å bli bra dette.. Har noen små ting selv jeg vil få gjort før ringen tur.. Det blir sikkert helt sykt med track day Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 ja gleder meg veldig mye.. planen er å bare begynne å kjøre og ikke slutte å bare få kjørt mest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 høres ut som en god plan. Hvordan er kjøre ruten deres ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 førstemann andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Jeg og Martin skal ha førstemann ned.. taperen må ha homse flagg ved siden av navnet sitt rally-style. Vinneren får norskt flagg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Bare presiserer, dersom Fredriks innlegg var noe uklart; Jeg skal ha Norsk flagg ved førernavnet og Fredrik skal ha Regnbueflagg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Bare presiserer, dersom Fredriks innlegg var noe uklart; Jeg skal ha Norsk flagg ved førernavnet og Fredrik skal ha Regnbueflagg. HAHA det kan du tro.. tror nok dieselen har en stor fordel når det kommer til å kjøre langt på minst ja du har kanskje 20km't mere enn meg i toppfart.. MEEEN hvor mye tror du at du får brukt det skal vinke til deg når du står å fyller Bensin på en eller annen stasjon langs autobahn Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2014 da har jeg fått gjort litt småtteri på bilen.. jeg har justert inn KW'ene til hva KW anbefaler.. ( de stod alt for mykt da dama til Erik var gravid når han hadde de på sin 118d) så nå er den stiv som et helvete akkurat sånn jeg liker det.. lurer på å løsne den 2 hakk i ræva for å kompansere for at jeg har stivet opp med M3 stabstag bak.. men det er jo veldig lett å gjøre så det er ikke noe problem å gjøre på ringen ellers har jeg gjort klart alt av minnekort pakket ned gopro's og laptops og andre kameraer.. prøvd mine nye oakley frogskins i hjelmen.. tatt en skikkelig invendig vask.. (tar utvendig i dag) bare noen timer til vi drar,, begynner å få sommerfugler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 God tur og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juli 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2014 Noen som tørr å gjette på btg rundetid på ringen da? Med det i tankene var 8:30 målet mitt med full effekt, men ble tvunget til å programere ned.til 205hk så da innså jeg at 8:30 var en del utenfor rekkevidde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Hvorfor måtte du tune ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratos Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Jeg kjørte på 10:30 i turist-rempo med kona på første runde. Altså veldig pent og konevennlig igjennom svingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå