PatrickRye Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2013 Det var en privat kar som hugget ja. Men ser du får lister ned i 5-600 kr på ebay fra england Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2013 Mitt er Simons, selger trodde det var supersport, men etter litt research så fant eg ut at det var simons sin, er visst en meget kurant potte mtp lyd og støybilde. Interiør lister kunne jeg tenkt meg svart eller alu, er litt redd for at svart forsvinner i dashbordet når alt annet er svart. Har funnet disse på ebay, så muligens det blir handel:) men tysken er litt rusten så vet ikke om alt følger med. http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=181242497536&ssPageName=ADME:X:AAQ:DE:1123 Hva tycks? Håhå, rykket opp til fenrik visstnok! pop tha champagne!!! Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 hmm, kan bli bra det! men er det lik farge som disse eller mørkere? http://www.ebay.com/itm/BMW-Genuine-E39-5-Series-Matt-Chrome-Interior-Trim-Kit-/380158988120?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item58833dcf58&vxp=mtr tror de selger noe på GS bildeler og Og btw, eg har svarte interiør lister, er litt "clean" look, men litt kjedelig og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2013 Er samme ja, men sjekk prisforskjellen da, er jo helt utrolig ka enkelte tar for interiørlister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Er samme ja, men sjekk prisforskjellen da, er jo helt utrolig ka enkelte tar for interiørlister! Veet! helt sinnsyke priser.. håper på å få tak i brukt elns.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2013 ja, havner på 12-1300 på de jeg linket til så tror jeg klinker til. bare 19 euro i frakt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2013 Vielen Dank für Ihre Zahlung! Sie werden in Kürze eine Bestätigungs-E-Mail erhalten. Tror det betyr at jeg har kjøpt de da Dette blir bra vettu:) Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Monterte nettopp led lys inne i bilen, men forrige eier syntes at det var snasent med rødt interiør lys, så han har lakket alle plastglass i kupeen med rød sote spray, så da har jeg rosa kupelys etter at led er montert, jiizez. - Er det noen som har kupeglass til Touring liggende? trenger front, passasjer og bagasjerom. -Patrick Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Monterte nettopp led lys inne i bilen, men forrige eier syntes at det var snasent med rødt interiør lys, så han har lakket alle plastglass i kupeen med rød sote spray, så da har jeg rosa kupelys etter at led er montert, jiizez. - Er det noen som har kupeglass til Touring liggende? trenger front, passasjer og bagasjerom. -Patrick Hørtes ikke bra ut men kan du linke meg led interiørlys? Må ha motstand osv sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Om du skifter alle lys inni kupeen så kan det hende du trenger motstand, men jeg hadde ganske mange med LED i min bil og det ble aldri et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Kjøpte disse: http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=261184872639 Har hele bilen full i led innvendig og har ingen feilmld eller noe annet gale:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 Då har diverse deler blitt byttet:) Mtech bakfanger Simons eksos M5 lister utvendig Led skiltlys Kjekt med skikkelig verktøy;) Led skiltlys Skal få tatt noen bedre bilder, beklager dårlige iphone pic's. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 M5 listene innvendig er også kommet, det blir virkelig snop;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå