Brekke Skrevet Oktober 17, 2013 Skrevet Oktober 17, 2013 Skulle sette på mitt nye senkesett fra koed foran fra FK 40/20. men synes ikke fjæra passer ordentlig rundt gummin i bunnen, så blei veldig usikker hvor den enden av fjæra skulle slutte. Når jeg har den trangeste sia av fjæra nedover er også skrifta oppned :\ Noen som har bilde av sine de har montert?
scoot Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 Vel, såvidt jeg husker skal den smaleste siden ned. Jeg synes også det ikke "passa helt" når jeg heiv på mine Eibach fjører, men jeg har ikke merket noen feil i etterkant. Kanskje du kan ta et bilde så vi ser problemet?
lagunilla Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 Opplevd dette selv. Bilstein er det eneste merke som kan få skryt av passformen. Kan i tillegg bekrefte at smaleste sida skal vende ned.
Brekke Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2013 Har ikke fått tatt en konkret bilde. Men nå har jeg satt de sammen, avslutta fjæra der hvor den orginale slutta i bunnen. Kan ikke skjønne noe annet enn at det skal være riktig. men fjæra ligger ikke nedtil hele veien :\ Er fk så ræva? de Apex senkefjærene jeg har ligganes ligger fint rundt hvertfall. Ser jo riktig ut, men skal få tatt en nærmere bilde av bunnen i løpet av helga.
Brekke Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2013 Altså, enden av fjæra i bunnen ligger ikke nedtil dempern, men blir kanskje pressa ned når de kommer på bilen? Noen formeninger?
bjalle Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 Hadde eibach pro fjærer på e39,de passet i hvert fall 100%,FK har jeg aldri vært borti,men passform og pris på deler henger litt isammen.FK lykter har vel heller ikke det beste rykte.Det er vel fjærskåla som er problemet på din ser det ut som,mulig det går seg til når bilen presser fjærene ned.
Brekke Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2013 Disse blir sendt i retur i morra. Gadd ikke ta sjangsen på den dårlige passformen. Så får heller bestille meg et annet sett.
Brekke Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2013 Da blei det eibach isteden, håper ikke de skuffer
Haug530D Skrevet Oktober 26, 2013 Skrevet Oktober 26, 2013 Da blei det eibach isteden, håper ikke de skuffer Tror du blir fornøyd da ja, har selv Eibach, men Bilstein demperne mine er det verre med (Dette er på E39)
mege34 Skrevet Oktober 30, 2013 Skrevet Oktober 30, 2013 missfornøyd med bilstein? jeg hadde B8 på min forje e34 og de funket fjell!
Haug530D Skrevet Oktober 31, 2013 Skrevet Oktober 31, 2013 missfornøyd med bilstein? jeg hadde B8 på min forje e34 og de funket fjell! Dette gjelder E39 og det er flere som har hatt problemer på denne bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå