CrZyWiz Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 Skal hjelp en kompis med å koble opp noe bilstereo i en 2006mod 520d. Vi trenger da tilgang til basserne under framsetene, og her starter problemet. Baksetene er festet med T50 torx bak, men forran finner jeg ingen torx, men noen merkelige "plugger". Noen som vet med sikkerhet hvordan man får løst setet?
glue Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 det er ikke bare hetter som kan dras av for å komme til bolten under? eventuelt at de må løsnes fra undersiden?
CrZyWiz Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2013 Nei, det virker som de er av metall ? Noen flere forslag?
Otis Skrevet Oktober 31, 2013 Skrevet Oktober 31, 2013 I følge TIS så er det 2 skruer framme helt i forkant av skinnen til setet. De ligger da under et plastdeksel som er fast i skinna.
Larswilliam Skrevet Oktober 31, 2013 Skrevet Oktober 31, 2013 skruene ligger under plastdekselet på høyresiden. ikke koble av ledningen, da må det kodes opp igjen fikk jeg beskjed om
awt Skrevet Oktober 31, 2013 Skrevet Oktober 31, 2013 Så lenge batteriet er frakoblet, er det ingen problem å koble i fra ledningene. Om det er tilkoblet, er vel eneste problem airbag-lys vil jeg tro.
Ynot Skrevet Oktober 31, 2013 Skrevet Oktober 31, 2013 I følge TIS så er det 2 skruer framme helt i forkant av skinnen til setet. De ligger da under et plastdeksel som er fast i skinna. gjelder dette uansett type sete? har komforseter i min og skulle ha bytte suben under førersetet men har ikke hatt motet til å ta i skikkelig på deiverse avdekninger ennda er ikke helt greit å vite hvilken av plastdeksel etc som er meningen en skal kunne ta av...
Otis Skrevet Oktober 31, 2013 Skrevet Oktober 31, 2013 Det er det samme på pre facelift på alle seter, i følge TIS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå