Gå til innhold

[Solgt] Min 2007 E92 335i "Hartge" | foliert matt blå metallic side 7

Omnislash
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kjørte den bilen for noen mnder siden. Jeg tror det er chip i den men er ikke 100% sikker på det. Har selv hatt 2 stykk e92 335 så kjenner til bilene! Er du glad i lyd hadde jeg vurdert Bmw performance eksosen. Å kjøpe det og vanlig mpakke bakfanger koster litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg kjørte den bilen for noen mnder siden. Jeg tror det er chip i den men er ikke 100% sikker på det. Har selv hatt 2 stykk e92 335 så kjenner til bilene! Er du glad i lyd hadde jeg vurdert Bmw performance eksosen. Å kjøpe det og vanlig mpakke bakfanger koster litt!

Okey, det er mulig det har vært chip der. Men får ikke inntrykket av at den er det nå. Men det er jo mulig da. Er vel ikke akkurat lett å finne ut heller uten evt. å få den benka. Eller prøvekjøre en original / eller annen tunet lik bil.

Jeg kommer nok ikke til å begynne å bytte ut eksosanlegget. Er fornøyd med lyden i bilen. Er bare det at jeg ønsker litt mer sportslig utseende bak, samt kanskje litt detaljer som bryter med sølvfargen - og da synes jeg carbon er lekkert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du kan alltids ta turen til Bergen ;)  fint her :),9

Hehe, takk for tilbudet. Kom nettopp fra Bergen - kjørte til på fredag, tok innbytte på min gamle bil, og tok med meg 335i'en med hjem igjen :P nok langkjøring på en stund ;)

Men ja, flott i Bergen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, men fangerene er også helt like?

Nå sier jo en på forumet her at han kan kanskje fikse meg noe bedre priser på bakfanger osv, så det kan jo bli interessant også. Meget lysten på M-sport bakfanger og carbon diffuser :cool:

Nei, blir moro med litt flere kontraster på bilen.

Ellers har jeg nå fått bekreftet at jeg har LSD (Limited slip differential) aka sperre 0-100%. Det er noe moro, bare ikke helt heldig for de nye vinterdekka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Spruddel og takk for sist! Ja, jeg tok til fornuft til slutt ;) Har vel egentlig unngått bakhjulstrekk av vinterparkeringsmuligheter. Så er nå litt spent på første vintern ;)

Og takk! ^^

Vært på noen treff / arrangert noen treff i det siste da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...