Omnislash Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Carbon nyrene jeg tenkte meg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Og her er et par bilder som jeg fikk av diffuseren fra Duke Dynamics jeg fikk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Hei. Jeg kjørte den bilen for noen mnder siden. Jeg tror det er chip i den men er ikke 100% sikker på det. Har selv hatt 2 stykk e92 335 så kjenner til bilene! Er du glad i lyd hadde jeg vurdert Bmw performance eksosen. Å kjøpe det og vanlig mpakke bakfanger koster litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Hei. Jeg kjørte den bilen for noen mnder siden. Jeg tror det er chip i den men er ikke 100% sikker på det. Har selv hatt 2 stykk e92 335 så kjenner til bilene! Er du glad i lyd hadde jeg vurdert Bmw performance eksosen. Å kjøpe det og vanlig mpakke bakfanger koster litt! Okey, det er mulig det har vært chip der. Men får ikke inntrykket av at den er det nå. Men det er jo mulig da. Er vel ikke akkurat lett å finne ut heller uten evt. å få den benka. Eller prøvekjøre en original / eller annen tunet lik bil. Jeg kommer nok ikke til å begynne å bytte ut eksosanlegget. Er fornøyd med lyden i bilen. Er bare det at jeg ønsker litt mer sportslig utseende bak, samt kanskje litt detaljer som bryter med sølvfargen - og da synes jeg carbon er lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Takk så meget! Synd du ikke holder til i Oslo/Moss området, trenger å kjøre diagnose.. mulig feilkode som tuller for CD-veksleren Hehe, du kan alltids ta turen til Bergen fint her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Hehe, du kan alltids ta turen til Bergen fint her ,9 Hehe, takk for tilbudet. Kom nettopp fra Bergen - kjørte til på fredag, tok innbytte på min gamle bil, og tok med meg 335i'en med hjem igjen nok langkjøring på en stund Men ja, flott i Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Noen som vet om bakfangeren er lik på pre-facelift og facelift (LCI)? At det passer rett på min bil og at diffusere som er laget for pre-facelift også passer evt. LCI bakfangeren. osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2013 Da var carbonspeil og nyrer bestilt fra Creative Motoring via ebay.com. kom på litt under 3000kr med frakt for 2 speilkapper og 2 nyrer i carbon. Meget spent nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Er 90% sikker på at diffuserene går om en an. På E90/91 passer hvertfall LCI-diffuser på pre-LCI. Litt carbondeler blir ikke feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2013 Okey, men fangerene er også helt like? Nå sier jo en på forumet her at han kan kanskje fikse meg noe bedre priser på bakfanger osv, så det kan jo bli interessant også. Meget lysten på M-sport bakfanger og carbon diffuser Nei, blir moro med litt flere kontraster på bilen. Ellers har jeg nå fått bekreftet at jeg har LSD (Limited slip differential) aka sperre 0-100%. Det er noe moro, bare ikke helt heldig for de nye vinterdekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Noen som har erfaring med Schiedmann sin: Hækskørte Motorsport II EVO design med udskæring til udstødning i V.-side Varenummer: HS9293MOTEVOPPris 4 356,25kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 SweetBMW var så vennlig å hjelpe meg med å lese av feilkoder på bilen her om dagen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Gratulerer med ny og flott bil Velkommen tilbake til bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Hei Spruddel og takk for sist! Ja, jeg tok til fornuft til slutt Har vel egentlig unngått bakhjulstrekk av vinterparkeringsmuligheter. Så er nå litt spent på første vintern Og takk! ^^ Vært på noen treff / arrangert noen treff i det siste da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet November 3, 2013 Forfatter Share Skrevet November 3, 2013 Her er noen få bilder (mobilkvalitet og regnvær) av de nye carbondelene jeg har montert idag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå