Omnislash Skrevet Mars 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2014 Nei, denne er laget for originalfanger Den skal limes på/oppå original fanger. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Mars 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2014 Ser det her også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Hadde bilen på EU-kontroll idag. Den gikk igjennom med "forbehold". De sa at jeg måtte inn å godkjenne 20" (Hartge) og senkesettet (Hartge/Bilstein) som ikke er originalt. Jeg har jo TUV papirene fra Hartge liggende i bilen. Er det virkelig nødvendig å levere den inn da? Den har jo hatt det samme oppsettet siden bilen var nesten ny, og da følgelig vært igjennom EU-kontroller tidligere hvor dette ikke har vært noe problem. Fikk beskjed om at hvis jeg ikke hadde ordnet dette til neste gang, så ville den ikke bli godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Senkesett skal godkjennes, så der var de igrunn snille med deg. Hjulene må godkjennes om de avviker fra originaldimensjon (+/- 5%, 15mm sporvidde, blablabla), men selv om de er innenfor alt dette er det greit å få de inn i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2014 Okey, så det holder ikke med TUV papirer i bilen. Nei, de sa jo at de var snille så takket jo for det. Sikkert greit å få alt inn i vognkortet, får bare håpe dette ikke er noen problematisk sak. Må vel hjulstillingskontroll til også da går jeg ut ifra for å få godkjent senkesettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Du var heldig at de ikke brydde seg om senkesettet ja. Hvis du skal godkjenne senkesettet må du ta hjulstilling, tuv-papirer og bestille time. Husk å ta med vognkort del 2 til kontrolltimen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2014 Ja, men fortsatt litt merkelig at dette har blitt EU-godkjent flere ganger siden 2007 da? Takk for tips Frode! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2014 Har forresten bestilt foliering og solfilm hos Scandinano nå. Gleder meg veldig til dette. Blir 3M's Matte blue metallic samt noen detaljer i matt sort karbon. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Har forresten bestilt foliering og solfilm hos Scandinano nå. Gleder meg veldig til dette. Blir 3M's Matte blue metallic samt noen detaljer i matt sort karbon. Jeg har bestilt time jeg også! Skal opp dit fredag neste uke, når fikk du time? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2014 Var enten 16. eller 18. juni. Håpet 16. juni, pga avbestilling (det ser ut som det blir 18. juni nå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Da fikk du time tidlig! Jeg spurte om første timen og fikk time fredag kl 9... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2014 Jeg var innom dem forrige fredag for å se på detaljer og avtale pris og tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Oooh! Folie blir nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Neimen, se hvem jeg støttet på Si i fra om jeg skal ta det bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Hehe, dette var vel egentlig litt moro å få se da Er jo så utrolig spent på resultatet HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå