Omnislash Skrevet September 22, 2014 Forfatter Share Skrevet September 22, 2014 Jeg har kun AUX, så usikker på hva jeg kan sette inn av adaptere i bilen. Vurderer jo det Dension 500 settet som du bytter med CD-veksleren, den vil jo ihvertfall gi meg iphone/ipod tilkobling og USB. Da får jeg også DAB med den modulen, som er ganske kjekt. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Hva slags telefon har du? Jeg har merket stor forskjell på samme sang, men med to forskjellige telefoner Hvor høyt har du satt aux på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 22, 2014 Forfatter Share Skrevet September 22, 2014 Iphone, men har brukt Samsung og Sony også, uten at det har vært noen merkbar forskjell Jeg har prøvd Aux både middels, lavt og høyt uten noen store forskjeller der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 23, 2014 Forfatter Share Skrevet September 23, 2014 Du har god smak ser jeg Ble uber gromt! Takk, ganske fornøyd nå. Holder en stund til Bare så du vet det, så kan jeg fikse CIC for deg Hehe nyeste navien. Kompis pris.Treg på responsen her, hva får jeg ut av den ifht CCC? (Untatt designet på menyer osv)Syns du kan legge ut flere bilder av gromvogna!Ja, har vært kriminelt dårlig på det :/ Skal ordne det snarest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Takk, ganske fornøyd nå. Holder en stund til Treg på responsen her, hva får jeg ut av den ifht CCC? (Untatt designet på menyer osv) Fordeler med CIC: Bedre intern forsterker, gir bedre lyd i anlegg, uavhengig om du har forsterker til ditt anlegg eller ei. HD Skjerm, bedre bilde, (DVD in motion) HD kart med satelitt view HDD for innlasting av MP3 til CIC for avspilling. Ny kontroller, bedre utseende hehe. Raskere brukergrensesnitt. Omnislash reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2016 Da er denne bilen solgt (byttet inn hos Bil Partner AS i Drammen). Kommer vel ut for salg etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 Ikke sette denne tråden før, men har sett bilen i Moss. Veldig fin! Hva blir det nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2016 Hehe, ja det var en fin bil dette. Kommer til å savne de deilige 20" Hartge hjula.. Det blir nesten som å banne i kirka, men nå ble det en Audi 2013 S4 B8 (Savnet quattro :p) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 Fine biler det og! Er ikke å banne så mye i kirka, har en A4 B6 quattro og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå