Andy520iA Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Blir bra det her. Gleder meg til bilder. De alpina hjula blir jo helt sinnsyke:)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Syyyyyke felger man! Det her blir helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Takk skal dere ha, håper bare jeg får de på! trur ikke jeg får kjørt med coilovers da felgen ligger så godt som intil fjørbeina og fyller helt ut! Så da blir det aqntagelig ikke plass til coilovers, da justeringsmuttere kommer til og ta i felgen.. Men får titte nøyere på det når jeg får den "hjem" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2013 Fått henta meg noen vinterfelger, 17x8 og 17x8,5 orginale bmw m-tech felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Desember 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2013 Endelig har det skjedd litt her igjen! Var hos lakkerern igår og så på men han lakkerte ferdig bilen! Var moro og se en lakkerer som kan sine ting jobbe! Her står bilen i boksen for de siste strøkene, Bilen har blitt lakkert med base og 5 lag klarlakk før dette og mellomslipt. Fangere og alle små deler er lakkert ferdig! Alt shadowline listverket har fått et strøk med sort i 40 glans. Og her er bilen, ble lakt et strøk med trasperent base og to lag med klarlakk igår kveld.. Ble veldig blank og fin! Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Desember 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2013 Så nå skal jeg opp og dra av maskeringa og begynne så smått med montering. Får håpe jeg husker og ta noen bilder underveis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Desember 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2013 Fått montert litt lister, nyrer og lamper. Ble nye klarsotet blink på skjerm for og få de til og passe med shadowline listene og nye klarsotet/rød baklamper. Ikke drit fornøyd med passformen på baklampene fra koed, men de var jo nesten gratis så hva kan man forvente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Har du noe nærbilde av blinklysa? hvor er de kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Desember 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2013 Har du noe nærbilde av blinklysa? hvor er de kjøpt? Kan ta bilde imorra! du mener de som er på forskjermen tenker jeg.. for de er det ikke mange som selger i sort! Jeg har kjøpt dem på Parts & Retards i Ås.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 De framme ved hovedlyktene. Jeg kjøpte hos GS. Etter 1 mnd fikk jeg tlf at de ikke klarte å skaffe likevel. Jeg måtte sote de selv med sot spray. Er ikke 100% fornøyd med fargen på mine. De er litt for brune i fargen. Vil ha mer svart. Disse fikk jeg hos GS da jeg skulle bygge om en 728 for noen år siden. Og de var bra. Slik ble de jeg har nå med spray. Syns de er for brune. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2013 Trur mine er som de øverste der.. mine er kjøpt på gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Desember 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2013 Da har jeg fått montert litt mere smådeler.. Ikke helt i form om dan så driver bare og pusler litt innimellom.. Håper formen snart blir litt bedre så jeg orker litt lengre økter! Har kjøpt og montert helt nye orginale b-stolpe deksler, det gjorde seg veldig! De gamle var ikke akkurat pene! Og montert speil og øvre dørlister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Desember 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2013 Har lagt til en link nederst i første tråd til min ønskes kjøpt tråd med deler jeg er på jakt etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 Rakk en liten økt idag også før familieselskap, fikk montert bakfanger med listverk. Ble fornøyd med og få lakket den helt ned, så bilen får 2001 look! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 Har du noe nærbilde av blinklysa? hvor er de kjøpt? Glemte dessverre og ta bilde, men mine er like de du kjøpte på GS, og der har jeg også kjøpt mine! De hadde på hovedlageret når jeg kjøpte mine for snart ett år siden. Enig med deg at de du har sota selv så litt brune ut! Synd siden bilen din er så lekker! hør med gs en gang til så ordner deg seg nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå