mkj Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Da vil jeg bare få rette en personlig takk til våre avtroppende moderatorer R.Andersen, mAZE og FTE. Disse tre har gjort seg både populære og mindre populære over veldig lang tid, og mange av brukerne har lært seg å kjenne disse adskillig bedre enn meg. Dette trekløveret vil av litt ulike årsaker ikke lenger holde folk i øra her inne, og gir da stafettpinnen videre til nye krefter. Det er på sin plass å si takk for all innsats de har gjort både før og i min fartstid her inne. At de har vært med på å bygge opp forumet og gjort en stor innsats for Bimmers.no er det ingen tvil om Våre nåværende moderatorer er: Nautiluz [space] S.Hafsmo Kjennern og R.Steffensen I tillegg annonseres nye moderatorer om ikke så alt for lenge. Takk igjen for innsatsen til R.Andersen, mAZE og FTE! See you around! Shattered, S.Hafsmo, Kjennern og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Jeg burde være moderator! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Lag deg et kebab-forum. Så kan du bli mye mer enn kun moderator! Wicky, kongen av kebab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 jeg føler rasismen er stor her Ingen pakistanere har noensinne vært moderatorer her...og det er jo vi som er bmw-folket R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 E36 318i Folket med forfedelig styling mener du vel \:D/ stig., Fredrik 90, Joachim S Hamar og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå