Litjhaug Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Aux kobles til bak på navigasjonscomputeren. Aux må "kodes" inn for å fungere. Skal koble den inn på Dension boksen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_l Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Har opplagt strøm orginalt til CDC.... Så bruker den.... Har du koblet dette, og det fungerer som det skal? 12V til CDC kuttes vel etter at bilen er parkert og låst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Der er mulig.... Kuttes ikke strømmen i hele bilen når bilen går i dvale og da? Det er vel etter et kvarter ell noe sånt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_l Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Det skal være noen ledninger som ikke mister 12V, har ikke begynt å lete selv.. Fikk et tips om en ledning som går til klima anlegget, under ratt stammen et sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 oki.... alle jeg har hørt og sett om, har brukt den til CDC`n.... men sikkert greit å montere inn konstant strøm når det er det de mener er best..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2014 Driver for tiden og monterer DENSION GATEWAY 500s bt, men har truffet et par problemer under koding.... GSbildeler har prøvd å kode inn både CDC og Kmp3 i bilen.......... men de sliter litt.... men de skal prøve igjen over helga.... så vi krysser fingrer og ben Men har gjort noen forbredelser til instalasjonen av dension.... har montert Spec.Dock for iPhone 5 i askebegeret Har og kjøpt meg flip key.... Betalte ca 90 kr for nøkkelen og 250,- for å få den slipt..... Tok så og åpnet org nøkkelen og tok chipen fra den.... funker helt greit.... litt dålig kvalitet, men funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 Dette ser jo veldig bra Selv montert docking stasjon (for øvrig helt ny idrive) på min og det er noe av det beste som jeg har gjort. No more CDs Litjhaug reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 I dag fikk GSBildeler kodet inn Dension Gateway 500s BT i bilen min.... + at mp3`n funker i begge slusene på CCC`n Bilder kommer senere.... Var så mørkt når jeg monterte ferdig i kveld ,at jeg fikk ikke tatt noen bilder.... Så nå har jeg både iPhone tilkobling, aux og usb opp å gå i stereo`n...... NICE All takk til gutta på GSBildeler Trondheim..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2014 Da kom det noe tøfft i posten i dag ..... M5 gir knob Da blir det å kjøpe inn noen ledninger og kontakter å koble opp lys/posisjonslys i kulla og knappene + at jeg må tilpasse den orginale plata rundt girstanga De 3 nederste bildene er fra en som har gjort jobben med å tilpasse for bilen med steptronic.... Synes dette ser bra ut... gleder meg Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Spennende! Hold oss oppdaterte på fremgangsmåte og modifisering av plater og slikt. Litjhaug reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Da er jeg i gang med modifiseringen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Det er en del spakling og pussing enda ja.... men er litt usikker på om jeg må modifisere litt til... Nå går det fint å ha den i både P, R, N, D.... men så kommer det til DS/M..... Da ble det litt trangt om plassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Hvordan ville det vært om du fjernet knappene som ikke er i bruk? Den eneste knappen jeg ser for meg er "nyttig" er "power", som da brukes som sportsfunksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 tenker at alt må være der får å få helheten men vi får se.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå