thomw1 Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 hvor har de billigste deler på nett til bmw? norske sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 koed.no. Har bestilt deler for rundt 30k siste 3 åra, og jeg har sjekka hver eneste bestilling mot andre kjente sider. Dem har ikke en eneste gang komt i nærheten av koed selv med alle sine rabatter thomw1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 koed, handlet mye derfra. dønn seriøst firma med gode priser thomw1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 +1 til koed Ennå billigere og samme deler for du også på ebay thomw1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 koed er nok best har brukt minst 15k der i løpet av 2 år. Får alltid varene tidsnok, aldri opplevd feil med varene. Og om det er noe feil tar de gjerne retur (så lenge varen ikke er brukt ) anbefaler Ebay også, men ventetiden kan variere veldig i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomw1 Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2013 tusen takk får svar folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Jeg opplever ofte at GS er billigere en koed, på orginaldeler. Ta for eksempel returslange mellom dysene på min 530d, koster 327 på koed, 327 på gs. Frakta til koed er 170,-, frakta på GS er 90,-. Jeg sjekker som regel alle plasser før jeg bestiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå