Gå til innhold

Feilmeldinger popper opp som paddehatter! E60 mod. 08


rutola
 Share

Anbefalte innlegg

Det har kommet endel feilmeldinger på min E60 08 mod. Feil som: feil som at corner ligth failure, fjernlysassistenten failure, + diverse feilmeldinger om lyspærer som ikke virker???

Det eneste jeg har gjort med bilen i det siste er å montere led tåkelys med ballast samt parklys led. Med ballast.

Kan disse endringene være årsaken til disse problemene? Ellers så er jeg storfornøyd med bilen:))

Håper noen har noen tips.

Rune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig så er det kun grøftelys pærer som ikke kommer med canBUS innebygget.

 

Interiørlys, skilt lys, angel eyes osv. kommer med innebygget canbus som da ikke skal forstyrre radio og lage feil meldinger på cc.  (Så sant man kjøper skikkelig pærer ikke pinol led pærer fra biltema for eks. det er nok garantert ikke innebygget)

 

pinol, t5, t3, pærer er der fleste nå fått innebygget, men det må en se på annosen om den har eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det har kommet endel feilmeldinger på min E60 08 mod. Feil som: feil som at corner ligth failure, fjernlysassistenten failure, + diverse feilmeldinger om lyspærer som ikke virker???

Det eneste jeg har gjort med bilen i det siste er å montere led tåkelys med ballast samt parklys led. Med ballast.

Kan disse endringene være årsaken til disse problemene? Ellers så er jeg storfornøyd med bilen:))

Håper noen har noen tips.

Rune.

Takk for alle tips:) har bestilt nye dører til grøftlysa.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...