Gå til innhold

Visning for senk & Sot


MortenSB
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, for 2 uker siden ble jeg stoppet av onkel, og fikk en lapp om at jeg måtte bestille visningstime hos veivesenet, og at jeg hadde en frist på 2 uker.

 

Jeg ringer 1 uke og 6 dager senere , og spør om dette. De sier at de ikke har fått inn noe fra politiet, og at jeg skulle ringe inn igjen i morgen.,

 

Uansett, mitt spørsmål er: Må jeg på visning dersom politiet ikke har meldt ifra? Kan jeg da bare late som ingenting og kjøre videre? :)

 

Det er nå 2 dager siden fristen gikk ut. og de sier at det er avskiltningsbegjær på bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det sies at etter fristen blir det avskiltningsbegjær, men en lærer på kjøretøy vg2 sa at jeg ville få melding om at det vil gå 2 nye uker før det blir avskiltningsbegjær, Men det at det ikke står noe hos veivesenet at jeg må på visning, Kan jeg ikke da bare chille til jeg får melding om det? 

 

Jeg blir sannsynligvis stoppet igjen, for folk er lei bilen min. Men bør jeg da vise den rosa lappen jeg fikk av politiet? Da vet de at jeg ikke har gått på visning. Eller bør jeg late som jeg ikke har blitt stoppa før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det nå ligger avskiltningsbegjæring inne på bilen din skrur de nok bare av skilta dine neste gang du blir stoppet, uavhengig av hva du sier.

Om det ikke ligger inne noe i systemet, noe jeg vil tippe det gjør, så kan du vel være heldig.

Bestill time og få ting fikset. Det er det greieste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...