Gå til innhold

Et treff for vi som har Bmw 5-Serie


powerfulglenn
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Når vi først har tråden oppe, er det noe mer fremgang ang treff. Har om mulig fått dradd med ett par tre E34 til fra Sørlandet :)

Hei

Dere som har litt peiling på 5 serie kan vel svare meg på ett lite spørsmål ang BMW 525d f10?

Hvordan finner du ut at bilen har 6 cylindrer og ikke 4?

Det er kun 3,0 literen som har seks sylindre, disse er produsert fram til 2012 modell. Etter dette har alle motorer under 530d firer og to liter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90: det hadde vært knallert! :D Derfor det har vært litt stille ang planlegging er pga jeg er litt usikker på om det kommer mange nok sånn at et vi får leid bane og prisen på leia er lav liksom, blir det for få så blir prisen alt for høy og det er det ikke mange som er int i.. Men hadde hjulpet om noen ville vært med og arrangert noe eller noe den duren, Tenkte hvis man kunne ta ingangs penger(liten sum) også fått med mange og fått et kjempe bra treff også etter treffet gå i null og ikke i minus hvis du skjønner ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90: det hadde vært knallert! :D Derfor det har vært litt stille ang planlegging er pga jeg er litt usikker på om det kommer mange nok sånn at et vi får leid bane og prisen på leia er lav liksom, blir det for få så blir prisen alt for høy og det er det ikke mange som er int i.. Men hadde hjulpet om noen ville vært med og arrangert noe eller noe den duren, Tenkte hvis man kunne ta ingangs penger(liten sum) også fått med mange og fått et kjempe bra treff også etter treffet gå i null og ikke i minus hvis du skjønner ? :)

For min del så er ikke banekjøring noe must, min 520 har ikke noe på en bane å gjøre likevel ;) Er det ikke lettere og bare ta det litt enklere og bare ha ett vanlig treff, jeg mener hvis alt skal være så stor og flott så er det så mye som må ordenes og organiseres så blir det til slutt ingenting av noen ting. Si en dato, klokkeslett og sted så ser man hvor mange som kommer, blir det fullsatt så tar man det igjen neste år og så kan man begynne å tenke litt på leie av bane osv :) Man kan jo se hvilken positiv rettning Cars and Coffee i Tønsberg har tatt...

Bare lufter noen tanker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...